Spydeberg Tannlegesenter

Spydeberg Tannlegesenter holder til i Indre Østfold

Siste vurderinger av Spydeberg Tannlegesenter

Grisk

Tannlege: Mehmet Süslü Skrevet

Syntes denne tannlegen prøver å dra inn mest mulig penger på ting som er unødvendig. Kosmetiske ting. Tannbehandling er dyrt nok som det er.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Mehmet Süslü Skrevet

At det finnes tannleger som denne mannen gjør at jeg kjører gladelig fra Fredrikstad til Spydeberg for mine tannlegebesøk. En dyktigere tannlege skal man lete lenge etter. Jeg hadde et akutt tilfelle med en smertefull tann, og Mehmet tok av sin fritid på kveldstid tid til å hjelpe meg… og uten ekstra kostnad. Helt fantastisk at det finnes tannleger som Mehmet. Jeg gir han mine beste anbefalinger.

Ubehagelig følelse.

Tannlege: Mehmet Süslü Skrevet

Min siste opplevelse hos Mehmet var ikke hyggelig for min del. Jeg skulle trekke tannen min hos Mehmet, og fortalte at jeg hadde litt problemer med kjeven min. Den låser seg etter bedøvelse og jeg bruker litt tid med å åpne kjeven tilbake etter bedøvelsen(dette er snakk om bare 10-15 minutter).
Han begynte å se litt på klokka og virket utålmodig med å vente til kjeven min åpnet seg igjen.. og så klart stresser det meg da jeg ser at han ikke nesten ville vente. Jeg forstår at han har en pasient etter meg, men jeg føler at hver pasient bør føle seg behagelig, trygg og til møte kommende når man først sitter i den stolen. Jeg ble stresset, og gikk opp av stolen og sa at jeg ville dra istedet. Jeg betalte da for di 2 bedøvelsene jeg tok der, og dro med tårer hjem fordi jeg ikke fikk trukket den tanna som verka.

Anbefales sterkt!

Tannlege: Mehmet Süslü Skrevet

Fantastisk dyktig og medmenneskelig tannlege! Har aldri vært borti maken. Psykologisk tilstede med god kompetanse og medmenneskelighet. En sann glede å komme hit!

Kjempehyggelige sekretærer også!

Tusen takk❤

Rettferdig og behagelig

Tannlege: Mehmet Süslü Skrevet

Veldig hyggelig og rettferdig. Har fikset masse hos meg. Trenger ikke spørre eller lure på noe etterpå. God info. Han har laget bittskinne til meg som han da automatisk søkte om støtte for slik at det ble billigere for meg. Har også fått mengderabatt. Blir ofte billigere ved (storservice)