Midtbyen Legesenter Kongsvinger

Telefonnummer62 88 80 2062 88 80 ...
Brugata 24 2212 Kongsvinger

Siste vurderinger av behandlere ved Midtbyen Legesenter Kongsvinger

Fantastisk lege

Lege: Masoud Sayar Skrevet

Fulgte et familiemedlem til første konsultasjon. Sayar tok seg usedvanlig god tid til å bli kjent med sin nye pasient. Han opplevdes som kunnskapsrik på en personlig,fin og varm måte ,som var veldig tillitsvekkende og trygt for pasienten. Han tok seg god tid,var grundig, og så virkelig mennesket.

Hånlig lege

Lege: Masoud Sayar Skrevet

Lyttet ikke, lo meg opp i ansiktet, avbrøt meg, tok meg ikke alvorlig og kommenterte utseendet mitt. Gikk fra hans legetimer frustrert og på gråten uten å føle å ha fått noe hjelp.

Var også ufin mot min samboer, som fikk beskjed om å gå til sjaman (!) med ryggskaden sin, og at smertene var innbilning.

Uprofesjonell og hånlig lege

Super

Lege: Iris Marianne Auel Skrevet

Her har man ei positiv og sprudlende dame som er veldig dyktig i faget. Hun undersøker alt hun kan, for at du som pasient skal bli ordentlig ivaretatt. Alt ifra fysiske undersøkelser til sykehustelefoner. Hun tar seg tid til hver pasient. Dette skaper trygghet og tillit.

Hvis det er noe som drar ned min score her, så må det være at hun er ganske opptatt av å snakke om seg selv og egne problemer. Dette kan hun bruke LANG tid på.. så får man veie opp da: kanskje det er verdt å ha en såpass dyktig lege selvom hun sporer av med egenprat?

Forferdelig på telefon

Lege: Masoud Sayar Skrevet

Jeg ringte til legesenteret med bekymringer og noen spørsmål rundt noen smerter jeg har. Her ble jeg ledd av og overkjørt med svada... Frekk, lar deg ikke komme til, misforstår hele situasjonen og får deg til å virke liten.

"Ta en paracet hvis beinet ikke er brekt"... Selv er dette meget lik smerte som da jeg skadet korsbånd og menisk i det andre benet. Jeg bør bli undersøkt... men da får jeg ta paracet da ✌

Ellers er han sikkert en allright lege, men hvis han tar telefonen neste gang jeg ringer, så legger jeg på.

Den forståelsesfulle legen

Lege: Iris Marianne Auel Skrevet

Mitt første møte med iris var helt fantastisk. Hun lyttet til alt jeg hadde på hjertet og tok meg alvorlig. Hun er veldig forståelsesfull og engasjert og har også humor og et positivt menneske. Du føler deg velkommen av alle som jobber der også kontordamene. Vennlige og hyggelige. Anbefaler iris på det sterkeste til alle der ute, du går ut med et stort smil om munnen av iris. Fantastisk dame og lege 😊😊