Colosseum Tannlege Lillestrøm

Colosseum Tannlege Lillestrøm holder til i Lillestrøm

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Lillestrøm

Trygg og dyktig tannlege

Tannlege: Sølve Larsen Skrevet

Jeg gikk til Sølve etter henvisning da en annen tannlege hadde rotfylt tann både uten grunn og på feil måte som ga vedvarende og sterke smerter. Sølve møtte meg meg trygghet, faglig dyktighet og som han selv sa, et par dager etter var jeg helt smertefri. Anbefaler på det sterkeste!

Svært dyktig og hyggelig tannlege!

Tannlege: Hans Jacob Nordhov Skrevet

Etter fire år som kunde av Hans Jacob, er han uten tvil den dyktigste tannlegen jeg har vært hos. Høy grad av nøyaktighet og ærlige anbefalinger. Noen ganger er det ingenting som må gjøres, andre ganger må noen grep tas. Ja, det koster, men han og Colosseum Tannklinikk mener jeg er best i klassen.

Aldri mer til ham

Tannlege: Jim Riis Skrevet

Grei til å begynne m, så ble d gjort ting vi ikke var enige om på forhånd. Ba om antibiotika pga betennelse i tannkjøttet, fikk nei. Brukte tannskylleveske i tre md. Byttet tannlege !

Fant ikke helt ut av det

Tannlege: Jim Riis Skrevet

Fant ikke helt ut av det, noe som gikk utover lommeboka og helse. Hvis du har utfordringer med tennene forsøk å få tak i noen som tar deg på alvor og som ønsker å finne ut av det.

Unngå

Tannlege: Pia Elise Langdalen Skrevet

Svært dårlig behandling og oppfølging av tannlegen. Kan si føltes som fysisk mobbing, fikk den frekkeste behandlingen i livet mitt. Hvis du ønsker å få tannlegeskrekk, er dette akkurat tannlegen for deg. Selv ble jeg ikke informert om hun hadde planlagt en kronefylling. Jeg ble ikke tilbudt det. Først gjorde hun vanlig fylling, etterpå ringte hun meg og sa om det var nødvendig rotfylling etter vanlig fylling.... Hun sendte meg til en annen tannlege for rotfylling. Til slutt sier hun nå at det er tid for kronefylling. Etter at jeg var uenig om kronefylling, fikk jeg den styggeste, groveste behandlingen ...
Hadde det vært mulig å gi minusstjerner