Colosseumklinikken AS Avd Lillestrøm

Dampsagveien 4 2000 Lillestrøm
Colosseumklinikken AS Avd Lillestrøm holder til i Lillestrøm

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Colosseumklinikken AS Avd Lillestrøm

På en skala fra 1-10: 11!

Tannlege: Bård Pande Skrevet

Bård er både en dyktig tannlege og en særs hyggelig kar. Det er rent trivelig å gå til tannlegen. Han gir både ris og ros, men selv risen får han til å høres ut som ros. Han svarer på nysgjerrige spørsmål du måtte ha, og har også selv ting å fortelle. Og han lytter også. Er til stede. Tannlegetimen blir jo rene kosetimen hos Bård. Går nesten litt for fort over. På en skala fra 1 - 10 får Bård 11! Kanskje er det dyrt å gå til tanlegen, men med en så dyktig tannlege holdes utgiftene nede over tid. Jeg har nesten aldri hull lenger.

Trygg, profesjonell og dyktig

Tannlege: Hans Jacob Nordhov Skrevet

En meget behagelig og dyktig tannlege som iveretar, forklarer og beroliger. Oppfattes som å ha stålkontroll, noe som gir trygghet. Anbefales på det sterkeste!

Prima tannlege.

Tannlege: Thuy Nhu Thanh Christensen-Ngo Skrevet

Hun er helt fantastisk. Spesielt dyktig på å sette sprøyter. Alltid blid. Den beste tannlegen jeg noen gang har hatt. Min mann er også pasient hos henne, og er akkurat like positiv .

Skeptisk

Tannlege: Pia Elise Langdalen Skrevet

Har du et helt ordinært forholdt til det å dra til tannlegen er nok dette tannlegen for deg. I likhet med flere andre som har gitt tilbakemelding, har jeg hatt noen mindre gode opplevelser hos tannlege - og Langdalen fungerte ikke for meg. Jeg opplevde henne som uinteressert og at jeg ikke ble tatt seriøst. Da blir jevnlig kontroll en større belastning enn nødvendig. Byttet tilbake til en annen Colosseum-klinikk i nabofylket.

Helt fantastisk!

Tannlege: Jim Riis Skrevet

Har hatt vondt i visdomstanna mi i flere dager nå. Fikk time med en gang i arbeidstiden og han var utrolig effektiv og dyktig. På 20 min var tannen ute og jeg er strålende fornøyd! Super service og han blir nok min faste tannlege fremover.
5/5!