Colosseumklinikken AS Avd Lillestrøm

Telefonnummer64 84 10 5064 84 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dampsagveien 4 2000 Lillestrøm
Colosseumklinikken AS Avd Lillestrøm holder til i Skedsmo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Colosseumklinikken AS Avd Lillestrøm

Skeptisk

Tannlege: Pia Elise Langdalen Skrevet

Har du et helt ordinært forholdt til det å dra til tannlegen er nok dette tannlegen for deg. I likhet med flere andre som har gitt tilbakemelding, har jeg hatt noen mindre gode opplevelser hos tannlege - og Langdalen fungerte ikke for meg. Jeg opplevde henne som uinteressert og at jeg ikke ble tatt seriøst. Da blir jevnlig kontroll en større belastning enn nødvendig. Byttet tilbake til en annen Colosseum-klinikk i nabofylket.

Helt fantastisk!

Tannlege: Jim Riis Skrevet

Har hatt vondt i visdomstanna mi i flere dager nå. Fikk time med en gang i arbeidstiden og han var utrolig effektiv og dyktig. På 20 min var tannen ute og jeg er strålende fornøyd! Super service og han blir nok min faste tannlege fremover.
5/5!

Fast tannlege i mange år

Tannlege: Bård Pande Skrevet

Jeg ser alltid frem til å gå til tannlegen. Det årlige besøket er alltid hyggelig og han er grundig og gir gode tilbakemeldinger med både ros og ris når det er nødvendig.

Super tannlege

Tannlege: Nils Ludvig Johansson Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, men Nils har kurert denne. Kjempe hyggelig fyr som gjør det han kan for at alt skal gå så fint som mulig:-) super fornøyd!!! Prisen derimot, er litt stiv....

Jim Riis

Tannlege: Jim Riis Skrevet

Begynte hos Jim for 15 mnd siden.
Har vert der til behandling 5-6 ganger, og fått krisehjelp fra den ene dagen til den neste.
Var der sist for en uke siden.