Colosseum Tannlege Sandvika

Colosseum Tannlege Sandvika holder til i Bærum

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Sandvika

Dyktig og skånsom

Tannlege: Christian Helgesen Skrevet

Faglig dyktig, god til å informere underveis og fokus på å gjøre behandlingen så lite smertefull som mulig. Gir god informasjon om ulike behandlingsalternativer i forhold til pris.

Vanvittig positiv opplevelse!

Tannlege: Christian Våge Skrevet

Med en del dårlige minner fra tidligere tannlegebesøk og med store smerter fikk jeg akutt time hos Christian Våge. Kunne ikke vært mer fornøyd: informerte hele tiden, tillitsvekkende på alle mulige måter og null smerter under behandling. Hit går jeg igjen!

Beste tannlege

Tannlege: Jon Olav Flakne Skrevet

Hatt denne tannlegen i 10 år og jeg er tom for superlativer,han er fantastisk på alle omeråder of faglig/kunnskapsrik! Dette er den beste og tryggeste tannlegen du kan ha,han har gjort omfattene og avansert jobb på meg med meget positivt resultat. Fanrastisk tannlege!

Hyggelig og veldig flink. Forklarer godt.

Tannlege: Christian Helgesen Skrevet

Blid og positiv. Opptatt av at pasienten hele tiden. Hva som er vondt og hva pasienten ønsker å gjøre. Forklarer mulighetene til å løse problemene, hvis det er flere alternativer

Fikk meg til å bli kvitt tannlege-skrekken

Tannlege: Christian Våge Skrevet

Har benyttet Christian de siste par årene etter å startet "forholdet" med en rotfylling. Fikk meg over skrekken min - flink og trygg kar.