O3-Klinikken Kolbotn

Telefonnummer66 80 23 8966 80 23 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sønsterudveien 32 1412 Sofiemyr
O3-Klinikken Kolbotn holder til i Oppegård

Siste vurderinger av O3-Klinikken Kolbotn

Veldig dyktig, flink og rolig

Tannlege: Jasdeep Singh Ohri Skrevet

God atmosfære, fornøyd med resultatet. Flink tannlege, som er tålmodig og tar seg tid til å svare på evt spørsmål.

Meget bra

Tannlege: Jasdeep Singh Ohri Skrevet

Alltid hyggelig med ett besøk her, tannlege er ikke noe mann gleder seg til, men må si at det gjør jeg her, proffesjonelle, hyggelige mennesker

Dyktig og behagelig.

Tannlege: Jasdeep Singh Ohri Skrevet

Har brukt Jasdeep i mange år nå.
Han er svært hyggelig og dyktig tannlege. Gir god tilbakemelding på hva han gjør.
Er meget godt fornøyd, selv jeg som har tannlege skrekk.
Kan anbefales..

Hyggelig og flink tannlege

Tannlege: Jasdeep Singh Ohri Skrevet

Har vært pasient i 7 år - svært fornøyd!
Ser at kommentaren er for kort for systemet! Men synes min kommentar dekket det meste!

Plagsom tannlege.

Tannlege: Jasdeep Singh Ohri Skrevet

Jasdeep Ohri har fått høflig beskjed om at jeg ikke vil bruke han som tannlege (etter én time der), ei heller O3 klinikken i det hele tatt. Allikevel fortsetter O3 klinikken å kalle meg inn til timer jeg ikke har bestilt. -Skulle konsekvensen av å ikke møte opp på timer jeg ikke har bestilt, være at jeg får regning i posten for å ikke ha møtt opp? Tannlegen vet at jeg er alvorlig sjuk, med store plager.. Tannbehandlingen var bra, men når det gjelder trygde refusjon finnes det rimeligere alternativ der ute. Dere kan bli bedre på å respektere kunden som sier takk for seg, ved å la vedkommende være i fred, og ikke finne opp avtaler som ikke eksisterer, hilsen

Jeg skjønner at du er oppgitt av å ha fått en ny time da du ikke møtte opp til avtalt årlig time til undersøkelse. Vi har allerede snakket om dette på telefon, og du har blitt fjernet fra ordningen ved årlig undersøkelse. Jeg håper du får anledning til å kunne legge dette bak deg slik at vi begge kan benytte tiden til mer fornuftig saker.

Besvart av Jasdeep Singh Ohri