O3-Klinikken Kolbotn

O3-Klinikken Kolbotn holder til i Oppegård

Siste vurderinger av O3-Klinikken Kolbotn

Dyktig og imøtekommende!

Tannlege: Jasdeep Singh Ohri Skrevet

Ohri er meget behagelig og imøtekommende, og ikke minst dyktig! Det er faktisk hyggelig å gå til tannlegen:) Min datter som har sterk tannlegeskrekk,og nektet å gå til tannlegen - går nå frivillig til Ohri. Så vi er 2 meget fornøyde kunder, og vil ikke bytte tannlege - selv om vi flytter et stykke unna.

Flink og dyktig.

Tannlege: Jasdeep Singh Ohri Skrevet

Han er beroligende under behandlingen. Prisen er noe høy. Jeg synes han er flink og behagelig gjør bra arbeide.

Faglig dyktig tannlege med behagelig vesen.

Tannlege: Jasdeep Singh Ohri Skrevet

Jeg hadde nylig mitt første besøk på O3-klinikken og fikk et meget godt inntrykk. Pga flytting har jeg vært på leting etter ny tannlege en stund. Jasdeep var lett å få kontakt med, han undersøkte grundig og forklarte godt hva han ville gjøre og hva han anbefalte. I tillegg til den avtalte førstegangs-undersøkelsen fikset han på en tidligere reparasjon som han skjønte jeg ikke var helt fornøyd med.
En dyktig tannlege som også ser mer enn bare tennene gjorde at valget var lett: Jasdeep er min nye 'fast-tannlege'.

Behagelig og dyktig!

Tannlege: Jasdeep Singh Ohri Skrevet

Ble møtt med forståelse og vennlighet da jeg har hatt tannlegeskrekk i alle år. Jeg opplevde en profesjonalitet og oppfølging jeg aldri har opplevd hos andre. Kan virkelig anbefales!

Meget behagelig

Tannlege: Jasdeep Singh Ohri Skrevet

Grundig og en meget behagelig tannlegebehandling. Bra oppfølging og personlig kundebehandling. God følelse når man slipper ut av stolen.