O3-Klinikken Kolbotn

Telefonnummer401 22 222401 22 2 ...
Sønsterudveien 32 1412 Sofiemyr
O3-Klinikken Kolbotn holder til i Oppegård

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av O3-Klinikken Kolbotn

Super tannlege.

Tannlegeskrekken forsvant.
Hyggelig, dyktig, tillitsvekkende. Netthendt, god informasjon. Ærlighet. Anbefales.

Fantastisk!

Tannlege: Jasdeep Singh Ohri Skrevet

Jeg anbefaler O-3 Klinikken på det sterkeste. Tannlege Ohri er den beste tannlegen jeg har hatt. Han tar hensyn til min tannlegeskrekk. Han er rolig og behagelig. Klinikken er moderne med meget hyggelig personalet. Ida svarer raskt på mine epost og er alltid blid og hyggelig. Jeg blir hørt, får time raskt og føler meg rett og slett ivaretatt. Anbefales! 👍🏼

Veldig hyggelig og tilsynelatende dyktig

Tannlege: Esha Katyayen Skrevet

Det er etter min mening ingen grunn til grue seg til tannlegebesøk lenger. I rute, hyggelig, har tid, bedøvelse o.s.v..

Rask, behagelig og tillitsvekkende. Svarer greit på spørsmål.

Tannlege: Jasdeep Singh Ohri Skrevet

Virker effektiv, moderne og kunnskapsrik. Tok høflig imot ved ankomst, forklarte tydelig etter hvert hva han gjorde og hvorfor. Gav gode svar på mine spørsmål. Blid!

En veldig engasjert og dyktig tannlege

Tannlege: Kjell Øivind Marienborg Skrevet

Jeg har vært pasient hos Kjell Marienborg i over 40 år og har opplevd å bli ivaretatt på aller beste måte. Jeg har i akutte situasjoner måttet søke tannbehandling hos andre, men det har ikke gitt grunnlag for å endre mitt kundeforhold til Marienborg. For min del har det aldri vært aktuelt å slutte som pasient hos ham. Etter min erfaring er Marienborg en engasjert og samvittighetsfull tannlege som sikrer den aller beste tannbehandling på en god og skånsom måte. Kan sterkt anbefales!