O3-Klinikken Kolbotn

Telefonnummer66 80 23 8966 80 23 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sønsterudveien 32 1412 Sofiemyr
O3-Klinikken Kolbotn holder til i Oppegård

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av O3-Klinikken Kolbotn

Beste tannlegen jeg har møtt

Tannlege: Jasdeep Singh Ohri Skrevet

Med tannlegeskrekk er det ikke lett å bytte tannleger. Jeg fikk vondt i tennene og kontaktet Ohri etter anbefaling fra en tannhelsesekretær, som jeg har god tillit til og som kjenner tannlegen. Hun bruker han selv pga hygiene og kompetanse. Han møtte meg og min skrekk på en veldig god måte. Tok seg god tid til å forstå og tok hensyn hele veien. Jeg merket fort at han har fokus på kvalitet i arbeidet sitt. Dessuten hjalp tannhelsesekretæren hans med å forlenge parkeringen. Veldig god service! Dette var en akuttime, som endte med overtid på en fredag, før jeg skulle på en ferie dagen etter. Jeg føler meg så trygg på Ohri at jeg nå har byttet fast til han.

Faglig sterk - skånsom og informativ

Tannlege: Jasdeep Singh Ohri Skrevet

Det er godt å komme til Ohri, bli møtt med smil og oppmerksomhet. Behandling kan han, og det gjøres skånsomt og grundige. Han forklarer hvorfor og hvordan på spørsmål. Det er godt og betryggende å sitte i stolen under behandlingen.

Kjempefornøyd - som alltid!

Tannlege: Jasdeep Singh Ohri Skrevet

Rolige og behagelige omgivelser. Veldig dyktig og omgjengelig person. Ærlig i sine tilbakemeldinger.

Smertefritt og behagelig

Tannlege: Jasdeep Singh Ohri Skrevet

Fikk en bedøvelse helt smertefri - ikke opplevd før. Fikk en fin reparasjon av gammel amalgamfylling

Terningkast 6

Tannlege: Jasdeep Singh Ohri Skrevet

Jasdeep Ohri er den beste tannlegen jeg har hatt på
mitt 79 årig liv.
Slutter meg også til de andre positive tilbakemeldingene.