Tannlegene Nesbru Senter AS

Tannlegene Nesbru Senter AS holder til i Asker

Siste vurderinger av Tannlegene Nesbru Senter AS

Dyktig og effektiv

Tannlege: Bjørn Guldbrandsen Skrevet

Jeg har brukt Bjørn Guldbrandsen 15-20 år. Går til årlig sjekk, og får raskt time ved ekstra behov. Guldbrandsen er faglig dyktig og sikker, jobber raskt, presist og behagelig, tar hensyn, lytter og gir gode forklaringer. Han er den beste tannlegen jeg har hatt, og en jeg ville anbefale til alle.

En veldig behagelig tannlege

Tannlege: Nina Christensen Brembo Skrevet

Jeg har gått hos Nina Brembo i flere år nå, og er veldig fornøyd. Hun er lett på hånda, tar hensyn og er oppmerksom mot pasientene. Hun har tydeligvis fulgt godt med i psykologitimene jeg antar de har på tannlegeskolen!

Hun tar seg tid til å forklare hva hun gjør, og ikke minst - hun gjør ingen forsøk på å prakke på pasienten dyre behandlinger eller unødvendige plombeskift!

Veldig bra tannlege

Tannlege: Nina Christensen Brembo Skrevet

Trygg og flink. Sluttet helt å grue meg til å gå til tannlegen etter at jeg begynte hos Nina

Tilgjengelig, effektiv og dyktig!

Tannlege: Bjørn Guldbrandsen Skrevet

Har brukt Bjørn i over 10 år, og går til årlig sjekk. Får alltid rask time dersom det er behov, og senteret har gode åpningstider. Bjørn er trivelig og oppleves som nøyaktig og faglig dyktig. Synes prisene virker gode sammenlignet med andre steder. Kan trygt anbefale Bjørn!