Ottestad Legesenter

Tunbekkveien 2 2312 Ottestad

Siste vurderinger av behandlere ved Ottestad Legesenter

Fantastisk dame

Lege: Hanne Dinesen Skrevet

Hanne er dyktig og tar deg på alvor. Hun er også flink til å forklare hva hun sjekker/tester, og tar seg tid, slik at du skal være trygg når du reiser derifra. Veldig flink og nøye under graviditet. For ei dame!

Useriøs

Lege: Liv Marit Solli Skrevet

Virker som om hun ikke tar deg seriøst eller tror på pasienten. Tar forhastede slutninger. Er overfladisk og uhøflig. Virker som om hun ler av deg. Veldig arrogant dame.

Frekk og useriøs, tror ikke på pasienten

Lege: Liv Marit Solli Skrevet

Elendig lege, jeg beskriver sympomene og sier det er noe helt annet som ikke har noe med det jeg har sagt eller nevnt.. useriøs “lege”

Virker veldig useriøs.

Lege: Liv Marit Solli Skrevet

Måtte ty til henne da min fastlege ikke er der på onsdager. Følte meg lattiliggjordt . Følte hele samtalen om man skal kalle det noe samtale var bare tull.kommer aldri til å oppsøke denne dama. Uhøflig også .ler jo av alt du sier.ble ikke tatt på alvor .huff triste greier.

Travel, kald.

Lege: Hanne Dinesen Skrevet

Har for lite tid. Bruker mesteparten av de 20 minuttene legetimen er på til å skrive på pc'n. Virker kald. "Ser" ikke pasienten og virker stresset. Kalde øyne, kaldt smil. Lytter, men hører likevel ikke. Virker lettet over at pasienten forlater kontoret. For mange pasienter og dermed liten tid til den enkelte. Virker sliten. Kikker ofte på klokka. Korte replikker. Virker lite empatisk. Følte meg ikke komfortabel overhode. Et veldig kjapt håndtrykk når legetimen er over.