Colosseum Tannlege Arendal

Vestregate 14 4838 Arendal
Colosseum Tannlege Arendal holder til i Arendal

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Arendal

Veldig dyktig og en positiv opplevelse

Tannlege: Ove Busch Skrevet

Jeg har vært hos Busch to ganger for å operere ut til sammen fire visdomstenner. Selv om jeg tåler veldig dårlig alt som har med sprøyter, blod og smerte å gjøre, hadde jeg en veldig positiv opplevelse begge gangene. Både Busch og tannpleieren var utrolig dyktige og flinke til å berolige meg. Vil absolutt anbefale han til andre!

Ville rotfylle

Tannlege: Jan Tore Olsen Skrevet

Jeg fikk beskjed om at jeg måtte rotfylle en tann, Jeg valgte å ikke høre på på dette. Dro til ny tannlege som sa tanna var ikke død og at rotfylling var ikke nødvendig . Slapp unna skrekken og halvert regninga

Effektiv og dyktig

Tannlege: Ove Busch Skrevet

Ble veldig beroliget underveis,men en operasjon av denne typen er alt annet enn behagelig. Men,den var var helt smertefri...og det er det viktigste.

Overkom tannlegeskrekk

Tannlege: Einar Eppeland Skrevet

Jeg hadde ubeskrivelig tannlegeskrekk da jeg var yngre. Heldigvis begynte Einar som skoletannlege, og gradvis forsvant angsten for hver gang jeg gikk til han. Da han begynte i privat praksis fulgte jeg så klart etter. Han er både dyktig og en veldig hyggelig person. Beroligende, forklarer alt han gjør! Det eneste som bekymrer meg er tanken på at han en gang skal gå av med pensjon. Håper du vil jobbe som lenge som mulig, Einar :D

Utrolig dyktig tannlege!

Tannlege: Kathrine Tvermyr Skrevet

Jeg er en av de som hater å gå til tannlegen, men denne gangen ble jeg møtt av en tannlege som tok seg tid til å høre på det jeg sa og roet meg ned før undersøkelsen. Hun er den beste tannlegen jeg har hatt!
Og resultatet på tanna ble helt fantastisk!