Colosseum Tannlege Arendal

Colosseum Tannlege Arendal holder til i Arendal

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Arendal

Den beste tannlegen.:)

Tannlege: Einar Eppeland Skrevet

Einar Eppeland var min skole tannlege, når han gikk over til privat praksis. Så følgte jeg etter rett og slett.:) Han er en fantastisk tannlege, og tar seg god tid og forklarer godt hva han gjør. Så jeg kan anbefale han på det varmeste etter å ha hatt han i ca 15 år.:)

utrolig beroligende og behagelig person

Tannlege: Einar Eppeland Skrevet

har brukt samme tannlege i mange år og kommer ikke til å bytte ,bare posetivt å si .Hadde alltid tannlegeskrekk men ikke lenger for han gjør aldri noe uten å forklare hva han skal og hvorfor , gid alle var sånn

Dyktig og rolig

Tannlege: Ove Busch Skrevet

Busch opererte bort to av mine visdomstenner, og jeg var i forkant av operasjonen svært engstelig. Både resepsjonlisten, tannlegeassistenten og Busch var svært forståelsesfulle og viste omsorg og profesjonalitet. Operasjonen var naturligvis ubehagelig, men Busch og tannlegeassistenten beroliget meg. En positiv opplevelse. Anbefaler Busch og Arendal Tannlegesenter på det varmeste.

Utrolig sympatisk og dyktig tannlege

Tannlege: Einar Eppeland Skrevet

Einar har et svært behagelig vesen, og er veldig opptatt av at pasienten skal føle seg trygg og komfortabel i tannlegestolen. Han er nøye med å forklare alt han gjør slik at spesielt personer med tannlegeskrekk skal være mest mulig trygge. Han er meget dyktig til å sette bedøvelse, og med unntak av sprøyte satt i ganen kan jeg ikke huske å ha kjent ubehag når Einar setter bedøvelse. Anbefales varmt!