Voll Legesenter

Lundgutua 4 2319 Hamar

Siste vurderinger av behandlere ved Voll Legesenter

Anerkjennende, effektiv og profesjonell

Lege: Kjetil Johnstad Gimse Skrevet

Har hatt positive, effektive og tillitsfulle timer. Lett å snakke med, og jeg føler jeg bli sett og hørt.

Best

Lege: Khalid Mahmood Skrevet

Jeg er heldig som har han som min fastlege. Han er enkelt og greit best.
Hører så skjekker grundig. Vil ikke slippe deg før han er sikkert på han har gjort alt som skal gjøres.

Effektiv og dyktig

Lege: Kjetil Johnstad Gimse Skrevet

Flink lege med bred erfaring. Rask konsultering, konkludering, behandling/henvisning og oppfølging. Trygg på sin egen kompetanse og i sin rolle. Anbefales!

En svært dyktig lege

Lege: Kjetil Johnstad Gimse Skrevet

Byttet fastlege pga flytting. Dr Gimse har et godt omdømme og etter litt ventetid kom jeg inn på listen hans. Han virker svært faglig dyktig og oppdatert. Er ærlig og rett frem. Har slitt endel psykisk og opplever at han har svært gode kunnskaper i psykiatri og også god "medmenneskelig kompetanse".
Han har virkelig hjulpet meg!
Sekretærene er profesjonelle og dyktige
En fastlege jeg absolutt anbefaler.

Topp lege!

Lege: Kjetil Johnstad Gimse Skrevet

Jeg kom i kontakt med Kjetil da mitt faste legekontor var stengt pga flytting for noen år tilbake. Jeg hadde gått på en real "smell" og var sykemeldt i nærmere et halvt år. Gimse fulgte meg opp på en utmerket måte i denne perioden. Jeg har ikke hatt han som fastlege, men etter disse månedene ønsket jeg det. Jeg er diabetiker og trenger jevn oppføging. Har hørt fra andre at han er av de beste på dette også. Flinke folk er opptatte folk, og derfor er jeg svært fornøyd med at Gimse hadde 10 ledige plasser nå...;-)