Bergen Nord Tannhelsesenter

Bergen Nord Tannhelsesenter holder til i Bergen

Siste vurderinger av Bergen Nord Tannhelsesenter

Veldig flink

Tannlege: Marit Morvik Skrevet

Hun er utrolig flink og presis i det hun gjør. Veldig nøye og opptatt av at pasienten skal bli fornøyd. Veldig takknemlig for det hun har gjort for meg. Vært i ett lengre behandlingsløp og nærmer meg slutten og er takknemlig for alt hun har gjort for meg.

Den beste tannlege!

Tannlege: Bjørn Peder Damsgård Skrevet

Da jeg begynte hos Bjørn, hadde jeg noen år bak meg med dårlige erfaringer hos tidligere tannleger. Bjørn snudde dette fra første tannlegebesøk. Nå har jeg gått hos han en del år, og tannlegeskifte er den beste avgjørelsen jeg kunne tatt! Han er utrolig dyktig, behagelig, betryggende, imøtekommende og lyttende. Hadde aldri trodd at jeg skulle like å gå til tannlegen, men med en tannlege som Bjørn er det bare en fornøyelse!

Nå gruer jeg meg ikke for å gå til tannlegen lenger

Tannlege: Solveig Morken Bjelland Skrevet

En svært hyggelig tannlege å gå til. Veldig flink til å trygge pasienter. Forklarer steg for steg hva hun gjør til enhver tid. Gjorde ikke vondt i det hele tatt. Kommer utvilsomt til å gå til henne fremover også.

Utrolig dyktig og god tannlege

Tannlege: Bjørn Peder Damsgård Skrevet

Takk for at det finnes tannleger som Bjørn. Han er så dyktig i det han gjør, gir god informasjon og passer på pasienten ved å informere om alt han gjør. Er superfornøyd med han som tannlege😊

Fantastisk flink og engasjert tannlege

Tannlege: Bjørn Peder Damsgård Skrevet

Dette er uten sidestykke den beste tannlegen jeg har vært hos. Utrolig flink og engasjert, og alltid blid og hyggelig.