Bergen Nord Tannhelsesenter

Bergen Nord Tannhelsesenter holder til i Bergen

Siste vurderinger av Bergen Nord Tannhelsesenter

Smertefritt

Tannlege: Anders Finne Skrevet

Veldig fornøyd med tannbehandlingen jeg fikk. Han er skånsom, og behandlingen gikk omtrent smertefritt. Vil absolutt anbefale.

Dyktig

Tannlege: Anders Finne Skrevet

Anders Finne er en dyktig tannlege. Han ser deg og dine behov, han er effektiv og grundig. Han gir rett og slett inntrykk av å være dyktig i "tannlegehåndverket"

Veldig fornøyd pasient

Tannlege: Marit Morvik Skrevet

Har kun besøkt Marit Morvik to ganger så langt, men det blir helt sikkert flere besøk til henne. Har så langt gitt meg et ekstremt godt inntrykk. Hører på på meg, kommer med gode råd, og tar avgjørelser i samråd med meg. Mitt inntrykk er at hun tar seg tid og gjør godt arbeid. Hyggelig atmosfære på kontoret også, med en hyggelig assistent.

Tror dette er den beste opplevelsen jeg har hatt hos en tannlege, sitter spesielt pris på at jeg føler jeg blir hørt og tatt på alvor.

Helt fantastisk dyktig!

Tannlege: Bjørn Peder Damsgård Skrevet

Jeg har slitt så lenge jeg kan huske med tannlegeskrekk. Jeg vegret meg for å dra til tannlegen, og det resulterte i mye skader i tennene mine. Ble anbefalt Bjørn Damsgård, og jeg er ekstremt glad for at jeg valgte å følge det rådet. Ikke bare er Bjørn en dyktig tannlege, men Bjørn og Gro tok min redsel alvorlig, og nå er jeg Ikke redd lenger! Nå er det nesten så jeg gleder meg til tannlegetimene. Gro og Bjørn er herlige å være hos. De klarer å skape en behagelig atmosfære, og får deg til å slappe av. Jeg er veldig takknemlig for at de har hjulpet meg.

Anbefales på det sterkeste!

Meget flink og behagelig!

Tannlege: Bjørn Peder Damsgård Skrevet

Meget dyktig og flink! Han forteller hva han gjør og hva som må gjøres! Flotte lokaliteter og topp moderne utstyr. Kan anbefales på det sterkeste!