Prestestien Tannlegepraksis

Telefonnummer55 18 28 3355 18 28 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Myrdalskogen 2A 5118 Ulset
Prestestien Tannlegepraksis holder til i Bergen

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Prestestien Tannlegepraksis

Den værste tannlegen jeg noensinne har vært hos.

Tannlege: Kawa Kavian Skrevet

Utrolig hensynsløs og direkte frekk tannlege. Han skulle belære meg på hvordan min sykdom skulle bahandles. Han som tannlege, viste mye bedre enn hjertelegene på Haukeland Universitets Sykehus hvordan min hypotensjon skulle behandles. Han gjorde forferdelig dårlig arbeid, og selvfølgelig datt fyllingen ut etter 6 timer. (Jeg knakk av en del av en tann) En tannlege som får sine pasienter til å føle seg så i veien, har jeg ALDRI opplevd før! Disse 1800.- for det forferdelige dårlige arbeidet han gjorde, er ran!

Kan anbefales på det sterkeste

Tannlege: Anette Vetnes Westre Skrevet

Rolig og veldig flink tannlege som tar seg godt av pasientene.Kan virkelig anbefales på det varmeste.

Aldri mer

Tannlege: Kawa Kavian Skrevet

Fikk time om kvelden grunnet tannverk, jeg fortalte at jeg sliter med angst. Her ble jeg møtt av en tannlege som jeg heller vil kalle for en slegge mekaniker. Ble ikke fortalt noe i forkant, det ble ikke utført noe akuttbehandling som å åpne tannen og putte antibiotika inn selv om det ble påvist på bildet. Går heller med tannverk enn å gå tilbake der

Den mest omtenksomme tannlegen

Tannlege: Kawa Kavian Skrevet

Måtte til tannlegen akutt.
Store smerter og betennelse
Kawa gjør som alltid sitt ytterste for å hjelpe, lindre og utbedre problemet.
Som vanlig ble det bra
Min varmeste anbefaling

Utelukkende positivt.

Tannlege: Kawa Kavian Skrevet

Har kun gode ord å si om prestestien tannlegepraksis. Flinke assistenter og tannlege. Rask og presis. Rene og hyggelige lokaler. Fem av fem stjerner! Terningkast 6!
Om man absolutt må trekke frem noe negativt så trenger kanskje internettsiden deres en rask "modernisering"?