Prestestien Tannlegepraksis

Prestestien Tannlegepraksis holder til i Bergen

Siste vurderinger av Prestestien Tannlegepraksis

Utelukkende positivt.

Tannlege: Kawa Kavian Skrevet

Har kun gode ord å si om prestestien tannlegepraksis. Flinke assistenter og tannlege. Rask og presis. Rene og hyggelige lokaler. Fem av fem stjerner! Terningkast 6!
Om man absolutt må trekke frem noe negativt så trenger kanskje internettsiden deres en rask "modernisering"?

Fantastisk!

Tannlege: Kawa Kavian Skrevet

Veldig flink og omsorgsfull tannlege. Forklarer og er effektiv. Beste tannlegen jeg har vært borti! Selv med utpreget tannlegeskrekk er det overkommelig. Lett å få time, kort ventetid :-)

Den beste tannlegen jeg noen gang har vært hos!

Tannlege: Kawa Kavian Skrevet

Fantastisk dyktig tannlege!. Jeg har tannlegeskrekk til de grader..., ikke vært innom noen tannlege på mange, mange år. Fikk høre om Kawa grunnet betennelse i tannkjøttet og for en fantastisk tannlege, han er helt utrolig. Behagelig, forteller alltid i forkant hva han skal gjøre. Jobber kjapt.

Omgjengelig,rask og dyktig

Tannlege: Kawa Kavian Skrevet

Jeg fikk akutt time hos ham om kvelden etter jobb.... Hadde prøvd ett par andre men der var det ikke ledig..... Jeg måtte trekke en visdomsjeksel og hadde betennelse i tannkjøttet, tannen ble trekket med en gang og jeg fikk antibiotika samme dagen...
Grei kar, faglig dyktig og effektiv

Tannlegen i mitt liv

Tannlege: Kawa Kavian Skrevet

Jeg mener det, en bedre tannlegepraksis tror jeg neppe finnes.
Kom til Kawa med knekt tann etter å gått med en midlertidig fylling etter rotfylling (ikke fullført, grunnet tannlegeskrekk). Etter det har det vært mange besøk, da jeg hadde ekstremt mange hull... Han jobber raskt og tar ALLTID hensyn til pasientens problem/ønsker. Nå har jeg null hull, og ved siste behandling lo jeg i tannlegestolen. At mannen er allergisk mot tannkrem, elsker sjokolade og har tannlegeskrekk gjør at han er alt annet enn en tradisjonell tannlege.

Rolig og grei tannlege

Tannlege: Odd Egil Mosseng Skrevet

Sliter med sterk angst for tannlege, men du verden han karen her roet meg godt ned. Flink å forklare, og tar ting rolig :) I tillegg er klinikken helt super. Kom til her en sen søndag kveld. Lange åpningstider er et pluss.

fantastisk tannlege!

Tannlege: Kawa Kavian Skrevet

Denne tannlegen anbefaler jeg på det sterkeste! Jeg møtte kawa med en forferdelig tannlegeskrekk og en munn som ikke så bra ut! Han har igjennom et par tannlege timer fått bort med skrekken min og utfører jobben etter alle kunstens regler!! I tillegg har han en veldig Søt assistent som altid smiler, kler briller og lukter godt ;)

Kjempegod opplevelse på alle måter!

Tannlege: Kawa Kavian Skrevet

Tannlege vakten var stengt og jeg ringte akutt telefonen hos Prestestien runndt elleve en kveld og fikk haste time med det samme! Jeg ble han anbefalt på en gruppe på facebook som heter Hjelp til alt mulig da jeg var helt knust av smerte og alt var stengt, og de sa han var flink og lengst åpen :) Han var veldig flink og berolige meg da jeg har mye tannlege skrekk. Han tok vekk smerten kjempe fort og behagelig, og han virker veldig trygg og sikker når han jobber :) Jeg skal tilbake og rense en gang til og få permanent fylling og det vet jeg blir veldig hyggelig for han er en lett å like person og er morsom. Kvidde meg veldig men det trengte jeg ikke :) Fint lokale. Anbefaler Prestestien videre!!!

Verste tannlegen jeg har møtt

Tannlege: Kawa Kavian Skrevet

Syns opplevelsen hos denne tannlegen var helt forferdelig. Han satte bedøvelser i hytt og pine for å bevise at jeg tok feil av hvor jeg hadde vondt (viste seg at jeg endte opp med å ha rett = ergo: 3 sprøyter med bedøvelse helt unødvendig - som igjen gjorde at jeg ble veldig øm der jeg IKKE hadde vondt i utgangspunktet). Han begynte også å legge seg opp i alt mulig som ikke hadde noe med saken å gjøre (andre hull jeg har hatt, tidligere fyllinger, pusseteknikk) da jeg var der om natten på en akutt time. Han hadde dog en veldig snill og skjønn assistent der.

Den beste tannlege!

Tannlege: Kawa Kavian Skrevet

Rolig, dyktig, høflig og korrekt. Tannlegen som kan kurere både angst og skrekk. Han tar i mot deg med et smil og gjør jobben både raskt og behagelig. Anbefaler ham på det sterkeste!

Veldig behagelig tannlege

Tannlege: Kawa Kavian Skrevet

Merker nesten ikke at han jobber i munnen på deg. Opplevde en grådig rask rotfylling fordi han har automatiske filer, det hadde jeg ikke vært med på før. Veldig godt humør. Fine lokaler, og det virker helt moderne alt.

Rolig og flink

Tannlege: Kawa Kavian Skrevet

Har ganske mye arbeid foran meg fordi jeg har vært redd for både det økonomiske og resten. Har hatt hyggelig time med Kawa, fått god og smertefri hjelp, godt inntrykk av lokaler og behandling. Har ingen problemer med å anbefale tannlegen videre, og gruer meg slett ikke til neste gang.

Veldig behagelig tannlege - anbefales

Tannlege: Kawa Kavian Skrevet

Kavian er en veldig behagelig person, og en veldig behagelig behandler. Jeg har hatt denne typiske "skoletannlegeskrekken", men den var som blåst for vinden hos ham.

Veldig flink å fortelle hva han gjør, og virker veldig trygg faglig. Morsom. Fredelige og koselige lokaler, alt virker moderne og oppdatert.

Har ingen kritikk. Anbefales.

Rask, smertefritt og bra oppfølging

Tannlege: Kawa Kavian Skrevet

Jeg hadde litt vondt i en tann og fikk time på dagen. Viste seg at en visdomstann måtte trekkes. Han forklarte alt han gjorde, viste bilder osv. Det gikk veldig bra, og nærmest smertefritt. Senere på dagen ringte han og spurte hvordan det gikk. Kjempeflott oppfølging. Prisene er også greie.