Kawa Kavian

Prestestien Tannlegepraksis

2005

Prestestien Tannlegepraksis Prisliste

Prestestien Tannlegepraksis Telefonnummer55 18 28 3355 18 28 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Myrdalskogen 2A 5118 Ulset
Kawa Kavian er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Kawa Kavian

Aldri mer

Klinikk: Prestestien Tannlegepraksis Skrevet

Fikk time om kvelden grunnet tannverk, jeg fortalte at jeg sliter med angst. Her ble jeg møtt av en tannlege som jeg heller vil kalle for en slegge mekaniker. Ble ikke fortalt noe i forkant, det ble ikke utført noe akuttbehandling som å åpne tannen og putte antibiotika inn selv om det ble påvist på bildet. Går heller med tannverk enn å gå tilbake der

Den mest omtenksomme tannlegen

Klinikk: Prestestien Tannlegepraksis Skrevet

Måtte til tannlegen akutt.
Store smerter og betennelse
Kawa gjør som alltid sitt ytterste for å hjelpe, lindre og utbedre problemet.
Som vanlig ble det bra
Min varmeste anbefaling

Utelukkende positivt.

Klinikk: Prestestien Tannlegepraksis Skrevet

Har kun gode ord å si om prestestien tannlegepraksis. Flinke assistenter og tannlege. Rask og presis. Rene og hyggelige lokaler. Fem av fem stjerner! Terningkast 6!
Om man absolutt må trekke frem noe negativt så trenger kanskje internettsiden deres en rask "modernisering"?

Fantastisk!

Klinikk: Prestestien Tannlegepraksis Skrevet

Veldig flink og omsorgsfull tannlege. Forklarer og er effektiv. Beste tannlegen jeg har vært borti! Selv med utpreget tannlegeskrekk er det overkommelig. Lett å få time, kort ventetid :-)

Den beste tannlegen jeg noen gang har vært hos!

Klinikk: Prestestien Tannlegepraksis Skrevet

Fantastisk dyktig tannlege!. Jeg har tannlegeskrekk til de grader..., ikke vært innom noen tannlege på mange, mange år. Fikk høre om Kawa grunnet betennelse i tannkjøttet og for en fantastisk tannlege, han er helt utrolig. Behagelig, forteller alltid i forkant hva han skal gjøre. Jobber kjapt.