Kawa Kavian

Myrdalskogen 2A 5118 Ulset

Siste vurderinger av Kawa Kavian

Fantastisk!

Klinikk: Prestestien Tannlegepraksis Skrevet

Veldig flink og omsorgsfull tannlege. Forklarer og er effektiv. Beste tannlegen jeg har vært borti! Selv med utpreget tannlegeskrekk er det overkommelig. Lett å få time, kort ventetid :-)

Den beste tannlegen jeg noen gang har vært hos!

Klinikk: Prestestien Tannlegepraksis Skrevet

Fantastisk dyktig tannlege!. Jeg har tannlegeskrekk til de grader..., ikke vært innom noen tannlege på mange, mange år. Fikk høre om Kawa grunnet betennelse i tannkjøttet og for en fantastisk tannlege, han er helt utrolig. Behagelig, forteller alltid i forkant hva han skal gjøre. Jobber kjapt.

Omgjengelig,rask og dyktig

Klinikk: Prestestien Tannlegepraksis Skrevet

Jeg fikk akutt time hos ham om kvelden etter jobb.... Hadde prøvd ett par andre men der var det ikke ledig..... Jeg måtte trekke en visdomsjeksel og hadde betennelse i tannkjøttet, tannen ble trekket med en gang og jeg fikk antibiotika samme dagen...
Grei kar, faglig dyktig og effektiv

Tannlegen i mitt liv

Klinikk: Prestestien Tannlegepraksis Skrevet

Jeg mener det, en bedre tannlegepraksis tror jeg neppe finnes.
Kom til Kawa med knekt tann etter å gått med en midlertidig fylling etter rotfylling (ikke fullført, grunnet tannlegeskrekk). Etter det har det vært mange besøk, da jeg hadde ekstremt mange hull... Han jobber raskt og tar ALLTID hensyn til pasientens problem/ønsker. Nå har jeg null hull, og ved siste behandling lo jeg i tannlegestolen. At mannen er allergisk mot tannkrem, elsker sjokolade og har tannlegeskrekk gjør at han er alt annet enn en tradisjonell tannlege.

fantastisk tannlege!

Klinikk: Prestestien Tannlegepraksis Skrevet

Denne tannlegen anbefaler jeg på det sterkeste! Jeg møtte kawa med en forferdelig tannlegeskrekk og en munn som ikke så bra ut! Han har igjennom et par tannlege timer fått bort med skrekken min og utfører jobben etter alle kunstens regler!! I tillegg har han en veldig Søt assistent som altid smiler, kler briller og lukter godt ;)