Prestestien Tannlegepraksis

Myrdalskogen 2A 5118 Ulset
Prestestien Tannlegepraksis holder til i Bergen

Siste vurderinger av Prestestien Tannlegepraksis

Min Tannlege , og slik skal det forbli :-)

Først av alt
jeg er en mann på 43 - som virkelig har vært plaget med tannlege skrekk - så alvorlig at jeg på mange år IKKE gikk til tannlegen før smertene tvang meg dit .

Kawa er direkte og ærlig .
han sier det slik det er - og han er ikke til å misforstå når han veileder eller informerer deg .
Kanskje er han for direkte for noen ?

For meg - ble det en vekker
Vi kom igang med behandling - han tok seg av det som skulle gå igjennom det offentlige , og arrangerte alt . Var nøye med å informere og forklare prosessen underveis i min behandling .

For det er ingen hemmelighet at tennene mine var forferdelige - men takket være KAWA og refusjon gjennom HELFO , er det nå blitt betydelig bedre

Jeg er en av de - du IKKE ville tro at hadde tannlegeskrekk , 188 høy , eks bokser og jobber i en meget mannsdominert bransje - Men det hadde virkelig og det har jeg enda om enn nå i mer beskjeden art

Men - jeg kom til KAWA i 2014 - og er der fortsatt .
Tannlegeskrekken min er betydelig redusert - det kan jeg takke KAWA og hans fantastiske team for .

Jeg forstår at enkelte mennesker kan oppleve det som dramatisk når tiltak for å fjerne / redusere smerter må utføres - og i tannlegens verden er det ofte virkelige smerter det er snakk om , slike som IKKE blir bedre før det kortvarig er verre .

Men - jeg opplever at KAWA gjør sitt ytterste for å hjelpe , og han gjør det på en så skånsom og forsiktig måte som overhodet mulig.

Han rykker ut på Natt og dag - for å hjelpe , og det til en pris som absolutt er overkommelig .

Jeg har vært der klokka 0400 på natten - og fått hjelp med kjevebetennelser og andre virkelig vonde ting - når alle de andre holder stengt .

Husk at Kawa og hans kollegaer ikke bare er tannleger - men også en familiefolk med egne barn , som rykker ut for å hjelpe deg .

Hvor mange andre er SÅ dedikerte til å hjelpe deg når smerten er som værst ?

For meg er det ingen annen tannlegeklinikk enn Prestestien Tannlegepraksis - og mange jeg kjenner som har vært der , har byttet tannlege til deres fordel

Så - om du trenger tannlegehjelp
Da drar du hit

Kjapp akutt behandling

Tannlege: Kawa Kavian Skrevet

Utrolig fornøyd etter en akutt behandling som resulterte i trekk av visdomstann klokken 22.00.

Behandlingen gikk kjappt og uten problemer.
Kawa var meget behagelig.
Anbefales!

Aldri følt meg mer uønsket

Tannlege: Kawa Kavian Skrevet

Teknisk flink, men jeg har aldri følt meg mer uønsket enn jeg gjorde hos ham. Måtte til tannlege etter kreftbehandling og han fikk meg til å føle meg som en byrde. Har tannlegeskrekk og dette har ført til at jeg ikke har vært til tannlege på halvannet år. Anbefales overhodet ikke til folk med tannlegeskrekk

Best dentist

Tannlege: Kawa Kavian Skrevet

Fully advised on the best treatment which was an extraction of a wisdom tooth and further treatment of gums. Never felt so comfortable at the dental practice and in the dentist chair. Will. Come back regularly 😊 highly recommend.

Den værste tannlegen jeg noensinne har vært hos.

Tannlege: Kawa Kavian Skrevet

Utrolig hensynsløs og direkte frekk tannlege. Han skulle belære meg på hvordan min sykdom skulle bahandles. Han som tannlege, viste mye bedre enn hjertelegene på Haukeland Universitets Sykehus hvordan min hypotensjon skulle behandles. Han gjorde forferdelig dårlig arbeid, og selvfølgelig datt fyllingen ut etter 6 timer. (Jeg knakk av en del av en tann) En tannlege som får sine pasienter til å føle seg så i veien, har jeg ALDRI opplevd før! Disse 1800.- for det forferdelige dårlige arbeidet han gjorde, er ran!