Prestestien Tannlegepraksis

Myrdalskogen 2A 5118 Ulset
Prestestien Tannlegepraksis holder til i Bergen

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Prestestien Tannlegepraksis

Rolig og grei tannlege

Tannlege: Odd Egil Mosseng Skrevet

Sliter med sterk angst for tannlege, men du verden han karen her roet meg godt ned. Flink å forklare, og tar ting rolig :) I tillegg er klinikken helt super. Kom til her en sen søndag kveld. Lange åpningstider er et pluss.

fantastisk tannlege!

Tannlege: Kawa Kavian Skrevet

Denne tannlegen anbefaler jeg på det sterkeste! Jeg møtte kawa med en forferdelig tannlegeskrekk og en munn som ikke så bra ut! Han har igjennom et par tannlege timer fått bort med skrekken min og utfører jobben etter alle kunstens regler!! I tillegg har han en veldig Søt assistent som altid smiler, kler briller og lukter godt ;)

Kjempegod opplevelse på alle måter!

Tannlege: Kawa Kavian Skrevet

Tannlege vakten var stengt og jeg ringte akutt telefonen hos Prestestien runndt elleve en kveld og fikk haste time med det samme! Jeg ble han anbefalt på en gruppe på facebook som heter Hjelp til alt mulig da jeg var helt knust av smerte og alt var stengt, og de sa han var flink og lengst åpen :) Han var veldig flink og berolige meg da jeg har mye tannlege skrekk. Han tok vekk smerten kjempe fort og behagelig, og han virker veldig trygg og sikker når han jobber :) Jeg skal tilbake og rense en gang til og få permanent fylling og det vet jeg blir veldig hyggelig for han er en lett å like person og er morsom. Kvidde meg veldig men det trengte jeg ikke :) Fint lokale. Anbefaler Prestestien videre!!!

Verste tannlegen jeg har møtt

Tannlege: Kawa Kavian Skrevet

Syns opplevelsen hos denne tannlegen var helt forferdelig. Han satte bedøvelser i hytt og pine for å bevise at jeg tok feil av hvor jeg hadde vondt (viste seg at jeg endte opp med å ha rett = ergo: 3 sprøyter med bedøvelse helt unødvendig - som igjen gjorde at jeg ble veldig øm der jeg IKKE hadde vondt i utgangspunktet). Han begynte også å legge seg opp i alt mulig som ikke hadde noe med saken å gjøre (andre hull jeg har hatt, tidligere fyllinger, pusseteknikk) da jeg var der om natten på en akutt time. Han hadde dog en veldig snill og skjønn assistent der.

Den beste tannlege!

Tannlege: Kawa Kavian Skrevet

Rolig, dyktig, høflig og korrekt. Tannlegen som kan kurere både angst og skrekk. Han tar i mot deg med et smil og gjør jobben både raskt og behagelig. Anbefaler ham på det sterkeste!