Bergen Storsenter Tannlegepraksis

Telefonnummer55 30 17 2055 30 17 ...
Strømgaten 8 5015 Bergen
Bergen Storsenter Tannlegepraksis holder til i Bergen

Siste vurderinger av Bergen Storsenter Tannlegepraksis

Gir ikke opp.

Tannlege: Lina Maria Hansson Skrevet

Alle mine tannleger opp gjennom tidene har sagt at det å fikse mitt største kompleks blir for komplisert og dyrt. Vi konsentrerer oss heller om det vi kan gjøre noe med. Ble så skuffet hver gang.

Lina sa på første time: Jeg kan fikse det om du vil!
Det var ikke så lett, men hun ga ikke opp før det ble perfekt.
Nå smiler jeg hele tiden.
Er så glad for å ha funnet denne tannlegen.

Meget flink tannlege. Bergens beste tannlege.

Tannlege: Øyvind Skarstein Skrevet

Skarstein skaper tillit. Han lytter . Gir råd. Er perfeksjonist. Hele familien vår bruker ham og alle er fornøyd.

Fantastisk og tålmodig

Tannlege: Ola Often Sveen Skrevet

Jeg har slitt med tannlegeskrekk i flere år etter en utrolig ubehagelig opplevelse med store smerter.
Klarte etter 5 år å manne meg opp til å gå til tannlege og fikk tilfeldigvis Ola Sveen.
Besøket var veldig behagelig og han lyttet til meg før vi startet undersøkelsen. Han spurte meg hele tiden om det gikk greit eller om vi skulle stoppe og hadde det ikke travelt i det hele tatt. Han forklarte underveis alt han så og skulle gjøre. Var også veldig hyggelig og morsom. Er ikke lenger bekymret for å gå til tannlegen.

FAGLIG OG MENNESKELIG DYKTIG

Tannlege: Øyvind Skarstein Skrevet

Fra dag 1 er jeg blitt ivaretatt på den aller beste måten :-)))

Fra tårevåte øyne og med en redsel i hele kroppen grunnet tannlege skrekk, har Tannlege Skarstein hatt en utrolig tålmodighet.

Han har forklart og vist på bilder hva som må gjøres og hva som skjer når det skal skje, han spørr ofte om det går bra eller om jeg trenger en pause når han merker jeg reagerer med f.eks å knytte hendene e.l.

Tannlege Skarstein er meget faglig dyktig og ivaretar mine tenners helse som den største selvfølge <3

Om uhellet skulle være ute så kommer man raskt til og det gjelder stort sett ellers også. Det er ikke lang ventetid og de er også kjapp med å ta telefon og er alltid hyggelige og imøtekommende.

Jeg har gått til Tannlege Skarstein i sikkert 10 år +/- og jeg vil fortsette med dette så lenge han er praktiserene.

Jeg har ingen negative merknader og anbefaler Tannlege Øyvind Skarstein og hans team på det varmeste :-)))

Dyktig og informativ tannlege

Tannlege: Øyvind Skarstein Skrevet

Kona og jeg bruker begge Øyvind. Han er den beste tannlegen vi har hatt. Hvis han er usikker på noe, er han åpen om det. Han er også veldig flink til å forklare hva han gjør og hvorfor. Han legger vekt på å forklare diagnosen og behandlingen så godt at vi forstår det. Han er flink til å lytte, og behandler oss med tannlegeskrekk på en veldig god måte.