Øyvind Kvalheim

Havnegata 17 7800 Namsos
Øyvind Kvalheim holder til i Namsos

Siste vurderinger av Øyvind Kvalheim

Takhøyde for humor, og ser pasienten :)

Tannlege: Øyvind Kvalheim Skrevet

Kan virkelig anbefales, har skrekk for tannleger. Men han fikk meg til å slappe av, forklarte hva han gjorde.

Enestående

Tannlege: Øyvind Kvalheim Skrevet

Har vært innom flere tannleger i Namsos. Men den behandlingen jeg fikk hos tannlege Kvalheim var enestående. Høfelig, glimt i øyet, kunnskapsrik og forklarende. Han hørte på meg som ett medmenneske og er en moden sjel i en ung kropp!
Håper han starter sin egen klinikk, slik at andre kan "lære" av tannlege Kvalheim både hvordan man skal utføre yrke, men også hvordan man møter pasienten og samtaler!

Trivelig

Tannlege: Øyvind Kvalheim Skrevet

Detter er en meget trivelig og behagelig tannlege. Du føler deg så trygg, som overhode mulig i en tannlege stol. Samt at han forklarer hva han gjør. Dette til en rimelig pris. Sammen lingnet med tidligere tannleger jeg har godt til.

Anbefales på det varmeste.

Tannlege: Øyvind Kvalheim Skrevet

Tannlege Kvalheim og hans assistenter anbefales på det varmeste. De er faglig dyktig, serviceinnstilt og tar godt vare på sine pasienter.

Svært fornøyd!

Tannlege: Øyvind Kvalheim Skrevet

Øyvind er en dyktig tannlege, som jeg opplever som oppdatert på siste nytt. Han er veldig trivelig, og praten går lett når jeg er innom. Har en egen evne til å gjøre meg trygg i en situasjon som jeg tidligere ikke har likt spesielt godt. Han informerer meg alltid om hva han gjør, og hvorfor han gjør det. Jeg får også muligheten til å se de ulike stegene i hver prosess, om jeg vil det. Synes det er avslappende og også ganske interessant å være på timer hos Øyvind. Anbefales varmt!