Fjellhamar Legesenter DA

Lørdagsrudveien 2 1472 Fjellhamar

Siste vurderinger av behandlere ved Fjellhamar Legesenter DA

Fantastisk og utrolig

Lege: Trond Seljord Bækkedal Skrevet

Har hatt Trond som fastlege i 20 år, aldri opplevd maken til pliktoppfyllende og flink lege, stiller opp på meget kort varsel, svarer på Helse-Norge innen få timer.

Hyggelig framtoning, ikke fornøyd

Lege: Halvor Blakstad Ellingsen Skrevet

Rolig, hyggelig framtoning og tilsynelatende lyttende. Har desverre opplevd at det ikke er helt reelt/alltid slik.
Opplever ham som lite interessert i å se på sammenhenger/helhet sammen med pasient, kommer med konklusjon uten å begrunne hvorfor han tenker det/uten forklaring. Opplevd ham som lite oppdatert og at han ofte må sjekke til neste gang, eller slå opp og lese seg opp mens jeg venter. Lite interessert/bagatelliserer kvinnehelse.

Er blitt presset til at han som fastlege skal følge meg opp, istedet for å sende meg til spesialist som jeg etterspør. Har også opplevd at han blir irritert og sint ved flere anledninger når jeg har gitt uttrykk for oppgitthet over at han ikke har satt av tid til det som faktisk var tema for timen og tiden er brukt opp. Har måttet komme flere ganger for å ta opp enkle spørsmål, og måttet argumentere og insistere på at han skal sende henvisninger for å få gjort utredninger/avklaringer av ulike forhold.
Lite tilfredsstillende, og føler meg i svært liten grad ivaretatt som pasient.
For meg holder det ikke at en lege "tror ikke" det kan være sånn eller slik når han samtidig ikke vil snakke om ting i sammenheng/se på helhet, og gir inntrykk av å ikke være oppdatert på fagkunnskap. Har vært jevnlig hos legen de siste årene.

Håper å komme til annen lege snart.

Fantastisk

Lege: Julia Diane Emmerich Skrevet

Hun er grundig og følger opp behandling. Hun sender videre til spesialist om nødvendig. Fin å snakke med.

Beste legen ever

Lege: Trond Seljord Bækkedal Skrevet

Beste legen jeg har hatt. Bytter han aldri ut. Gjør aldri noe halvferdig, står på for deg. Forteller deg hva du selv kan gjøre for å bedre ting. Meget opplysende lege, kan mye.

Dyktig og kunnskapsrike legw

Lege: Trond Seljord Bækkedal Skrevet

Hyggelig og kunnskapsrik lege som tar pasienten på alvor. Henvises til spesialist når det trengs. Kan anbefales.