Fjellhamar Legesenter DA

Lørdagsrudveien 2 1472 Fjellhamar

Siste vurderinger av behandlere ved Fjellhamar Legesenter DA

Dyktig og kunnskapsrike legw

Lege: Trond Seljord Bækkedal Skrevet

Hyggelig og kunnskapsrik lege som tar pasienten på alvor. Henvises til spesialist når det trengs. Kan anbefales.

Grundig og kunnskapsrik, god lytter

Lege: Julia Diane Emmerich Skrevet

Jeg har, har hatt endel sykdom siste årene og opplever henne som positiv, lyttende, grundig og effektiv. Hun fører journal med tilsvarende grundighet. I tillegg sender hun meg raskt videre til spesialister hvis nødvendig, alt i alt er jeg svært fornøyd med fastlegen min.

Fantastisk lege!

Lege: Halvor Blakstad Ellingsen Skrevet

Fantastisk lege som tar seg god tid til pasienten!! Det gjelder både voksne og barn. Han har en utstråling som gjør at man føler seg trygg og ivaretatt fra første stund. Han har enormt med empati samtidig som han er profesjonell. Han ser deg som ett menneske, ikke bare pasient. Vil ikke bytte han bort om jeg så hadde flyttet til Bodø!!

Dyktig og effektiv

Lege: Pernille Kuipers Skrevet

Lytter og får ting unna, veldig god lege. Innrømmer glatt når hun ikke vet og søker med en gang opp en spesialist. Hadde ikke brukt henne om jeg var hypokonder da hun er ærlig og rett på sak :-)

Flink

Lege: Aud Kjersti Kumle Bækkedal Skrevet

Går ikke akuratt ned dørene til kontoret hennes, men hver gang jeg har vært der har jeg fått god hjelp og blitt tatt seriøst med én gang. Kort ventetid.