Distriktstannklinikken Stjørdal

Distriktstannklinikken Stjørdal holder til i Stjørdal

Siste vurderinger av Distriktstannklinikken Stjørdal

Mangel av generell folkeskikk

Tannlege: Kristoffer Aavatsmark Skrevet

Eldste barnet ble henvist av tannpleier for vurdering av tannregulering. Etter å ha tatt turen fra en nabokommune, så ble vi tatt i mot av en assistent for å ta bilder. Når det nærmet seg timen, så ble vi ført inn på kontoret hvor det sto 2 stoler.
Ungdom med foresatt som allerede var inne hadde ikke forlatt kontoret enda, men det var ikke så nøye.
Når omsider de hadde dratt, så satt Aavatsmark i ett hjørne på pc'n. Plutselig så satte han i gang. Det var ingen introduksjon eller helsing. Rett på sak hvor han i tillegg var tidvis frekk og ufølsom. Snakket bare til meg som foresatt og viste ikke noe oppmerksomhet til barnet som faktisk var pasient. Foruten korte beskjeder om å bite å gape.
Virket også at han hadde mer fokus på å svartmale situasjonen, for å sikre seg nye kunder, enn å faktisk tenkte på pasientens beste.
Før vi var ferdig med konsultasjonen, så hadde assistent allerede hentet neste pasient.
Inntrykket vi satt igjen med etter konsultasjonen var såpass dårlig, at det er ikke aktuelt å komme tilbake hit for å få tannregulering.
Inntrykket var at driften er satt opp slik at de skal få unna flest mulig pasienter for profittens skyld.
Prisene er også langt over satsene til Helfo, så fikk ikke dekket halvparten av prisen for konsultasjonen en gang.
Dette er ikke rett kjeveortoped om du er nervøs for tannleger. Velger heller en kjeveortoped som er lengre unna enn å dra tilbake til Aavatsmark.

Fantastisk flink og dyktig tannlege.

Tannlege: Margarita Strelnikova Sundal Skrevet

Imøtekommende og løsningsorientert. Kan absolutt anbefales. Alltid trygghet å komme på time til Margarita.

Frarådes

Tannlege: Marie Ingeborg Sager Skrevet

Ikke forsiktig, og virker arrogant ovenfor pasienten. Har to ganger vært hos denne tannlegen, og gått hjem med tannsmerter.

God omsorg

Tannlege: Marit Hatlelid Skrevet

Har Marit som tannlege og opplever at hun er nøye, tar seg god tid og gir gode råd.
Ikke noe problem å få bedøvelse hvis det er behov, hun spør og sjekker ut ofte underveis hvis man ikke ønsker det med en gang.
Varm og god i samspill.
Dyktig faglig. Henviser videre ved behov.
Anbefales!