Bestill time
Logo for Tannlegebislett

Tannlegebislett

Logo for Tannlegebislett

Om klinikken

Vi er et tannhelseteam i søken etter den perfekte kliniske prestasjon, basert på høykvalitets service og profesjonell behandling har vi et mål i sikte: Absolutt funksjonell og kosmetisk tilfredsstillelse av pasienters behov.

Som pasient hos oss tas du på alvor! Et VENNLIG og AVSLAPPET miljø preget av profesjonalisme som vil gjøre ditt tannlegebesøk til en helt annerledes og positiv opplevelse.

Vårt serviceorienterte personell vil gi deg relevant informasjon før, under og etter behandling. Takket være oppdaterte kunnskaper og et nytt og forfriskende tannhelsekonsept vil du oppleve et spennende og betryggende behandlingstilbud.

Med moderne utstyr og materieller av høyeste kvalitet kan vi bistå med de fleste innen tannbehandling:

* Akutte tilfeller (Obs! Akutte pasienter prioriteres og tas ofte på dagen uansett)
* Visdomstannfjerning
* Rotkanalterapi
* Protetikk
* Konserverende behandling (fyllinger)

Og mye mer.

Vi har stor erfaring med pasienter som lider av ekstrem tannlegeangst. Snakk med oss før tannlegeavtalen din og si ifra dersom tannbehandling er spesielt stressende for deg. Vi kan finne en behandlingsfremgangsmåte som passer dine behov.

Tannlegebisletts operatører er autorisert helsepersonell godkjent av Det odontologiske fakultet i Oslo og av Statens Autorisasjonskontor for Helsepersonell i Norge. De er også medlemmer av Den norske tannlegeforening.

Tannlegebislett holder til i Oslo

Neste time:

Siste vurderinger av Tannlegebislett

Esktremt god på visdomstenner

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Jeg har brukt Roberto for å fjerne visdomstenner både oppe og nede. Han sørger for en uformell, lett og ledig stemning, samtidig som han sørger for å holde deg oppdatert på hva som skjer. Han bruke 6-7 minutter på tennene nede (kirugisk, måtte deles opp), og 20 sekunder på tennene oppe. Det er virkelig ingenting å grue seg til, så lenge man ikke venter for lenge. Jeg anbefaler Roberto på det sterkeste.

Den beste helseopplevelsen jeg noensinne har hatt

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Svært hyggelige, imøtekommende og varme mennesker som virkelig bryr seg og er stolte over sitt fag. De utviste en enorm mellommenneskelig forståelse og medisinsk profesjonalitet som førte til at jeg nesten var lei meg for at jeg måtte dra hjem. Om du skal til en tannlege er det ingen andre steder som gjelder. Tusen tusen takk.

Den mest behagelige tannkonsultasjonen

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Raquel er en tannlege som alltid ønsker deg velkommen som kunde. Hun gjør sitt ytterste for at du skal ha det behagelig og bra. Jeg har benyttet mange tannleger tidligere, og har hatt endel tannlege skrekk før.. det har jeg ikke lenger etter at jeg dro til Raquel. Anbefales på det sterkeste!

Kjempedyktige tannleger

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Etter å ha trukket en visdomstann i vinter foreslo Roberto å operere ut de to i underkjeven ved senere tidspunkt, ettersom de ikke lenger hadde noen antagonist.

Ettersom jeg sliter mye med angst til vanlig, i tillegg til å ha hatt dårlige opplevelser hos tannleger før, gruet jeg meg mye på forhånd og sov trolig 20 minutter sammenlagt natten til tannlegebesøket. Dette viste seg å være unødvendig.

Da Raquel satte bedøvelsen kjente jeg knapt stikket, og tannlegesenteret ga meg muligheten til å ta en angstdempende tablett på forhånd slik at jeg var roligere, noe jeg satte stor pris på. Roberto opererte deretter ut visdomstannen smertefritt på noen sekunder, og jeg kjente heller ingenting da han sydde igjen, noe han gjorde så jeg ikke skulle sette fast matrester og lignende. Helt til slutt fikk jeg en sprøyte i skulderen så jeg ikke hovnet opp i ettertid.

Litt ømt var det selvfølgelig de første dagene i etterkant, men alt i alt var det mye enklere gjort enn hva jeg forventet. Av natur vil jeg sikkert være nervøs til våren når jeg skal operere ut den siste visdomstanna, men det er det altså ingen grunn til!

Er faktisk den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Har vært her et par ganger nå, fått hjelp med pusseskader (så nå bruker jeg en spesiell tannbørste), og fått trukket to visdomstenner. Hadde trukket to fra før, men av ulike grunner ble ikke de to siste trukket før i år. Var innom for å avtale time, og fikk tatt en på stedet, siden en annen ikke møtte. Har hørt mange skrekkhistorier, og husker hvordan det var å operere ut de nede, men begge visdomstennene Raquel fjernet gikk knirkefritt. Hadde mer problemer da jeg trakk tenner til regulering! Synes hun er god på å forklare hva hun gjør og hvorfor, og hun gir tydelig beskjed om hva jeg må skjerpe meg på. Skal flytte langt før jeg bytter tannlege. Har anbefalt Bislet Tannlege til flere jeg kjenner. Flinke folk.