Bestill time
Logo for Tannlegebislett

Tannlegebislett

Logo for Tannlegebislett

Om klinikken

Vi er et tannhelseteam i søken etter den perfekte kliniske prestasjon, basert på høykvalitets service og profesjonell behandling har vi et mål i sikte: Absolutt funksjonell og kosmetisk tilfredsstillelse av pasienters behov.

Som pasient hos oss tas du på alvor! Et VENNLIG og AVSLAPPET miljø preget av profesjonalisme som vil gjøre ditt tannlegebesøk til en helt annerledes og positiv opplevelse.

Vårt serviceorienterte personell vil gi deg relevant informasjon før, under og etter behandling. Takket være oppdaterte kunnskaper og et nytt og forfriskende tannhelsekonsept vil du oppleve et spennende og betryggende behandlingstilbud.

Med moderne utstyr og materieller av høyeste kvalitet kan vi bistå med de fleste innen tannbehandling:

* Akutte tilfeller (Obs! Akutte pasienter prioriteres og tas ofte på dagen uansett)
* Visdomstannfjerning
* Rotkanalterapi
* Protetikk
* Konserverende behandling (fyllinger)

Og mye mer.

Vi har stor erfaring med pasienter som lider av ekstrem tannlegeangst. Snakk med oss før tannlegeavtalen din og si ifra dersom tannbehandling er spesielt stressende for deg. Vi kan finne en behandlingsfremgangsmåte som passer dine behov.

Tannlegebisletts operatører er autorisert helsepersonell godkjent av Det odontologiske fakultet i Oslo og av Statens Autorisasjonskontor for Helsepersonell i Norge. De er også medlemmer av Den norske tannlegeforening.

Tannlegebislett holder til i Oslo

Neste time:

Siste vurderinger av Tannlegebislett

Veldig dyktig

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Jeg gruet meg veldig til å trekke min første visdomstann, men ble veldig godt tatt i mot av hyggelige mennesker hos Tannlegebislett. Søte og hyggelige assistenter som beroliget meg, og Roberto som veldig dyktig tannlege. Bedøvelsen ble satt uten at man kjente noe som helst. Man kan også få beroligende hvis man er nervøs for inngrepet (som jeg var). Roberto poengterte at kommunikasjon er viktig og snakket meg rolig gjennom hele prosessen, og var ferdig med å trekke tannen før jeg trodde han i det hele tatt var kommet skikkelig i gang! Jeg følte jeg var kommet i trygge hender og ble hele tiden fortalt hva de gjorde til enhver tid, slik at man ikke fikk noen overraskelser. Samtidig som han er morsom og avslappet er han veldig profesjonell og dyktig. Jeg fikk en mye bedre opplevelse enn jeg hadde forventet, og god informasjon om de påfølgende dagene og oppfølging videre. Inngrepet var faktisk tilnærmet smertefritt, akkurat som Roberto lovet. Har sjekket pris flere steder og disse er absolutt konkurransedyktige på pris i tillegg. Absolutt å anbefale! Hit kommer jeg tilbake, tusen takk for så god og rask hjelp :)

Fra panikk til latter

Først bakgrunnen min:

Hele livet mitt har jeg vært hyppig hos tannlegen. Seksårsjekslene kom opp med emaljefeil, og der startet det. Jeg måtte operere i munnen 2 ganger før fylte 13. Jeg har også hatt regulering og jeg har satt inn en falsk tann med skrue. Alle disse inngrepene totalt førte til en ekstrem tannlegefobi. Jeg ble helt panisk i stolen og hele kroppen min spente seg. Jeg strigråt og måtte ha på musikk og holde moren min i hånden. De siste årene jeg har vært hos tannlege har alle foreslått at jeg skal gå under narkose for å få behandlet tennene, men jeg har nektet. Jeg lot også kun et par mennesker komme nær tennene mine og behandle de. Dette førte til mye stress og dårlige tenner.

Så flyttet jeg til Oslo. Her måtte jeg finne meg ny tannlege, og jeg har aldri gruet meg så mye. Jeg gikk inn på legelisten og leste om dette senteret. Fant ut jeg skulle prøve. Jeg tok motet til meg og bestilte time hos Raquel. Da timen min kom satt jeg livredd på venteværelse med kjæresten hånd i hånd for å roe meg ned. Jeg skulle bare sjekke tennene og få de ordnet med sandpuss og fjerning av tannstein. Da jeg ble kalt inn ble jeg så ekstremt positivt overrasket. Hun forsto skrekken min, og snakket rolig til meg. Jeg måtte ta av hodetelefonene slik at hun kunne kommunisere med meg. Hun forklarte hva hun gjorde og hvorfor hun gjorde det. Jeg kom ut derfra kjempefornøyd, med et smil om munnen og ingen panikk.

Jeg har fortsatt å gå hit. Sist gang hadde jeg det faktisk trivelig. Jeg snakket med Raquel og vi smilte og lo. Borringen gikk fort og ikke minst smertefritt, og jeg følte meg bare oppkvikket av hele timen istedenfor så sliten som jeg ble før. Jeg er på god vei til å bli kvitt tannlegefobien, og det er alt takket være Raquel og Roberto. Jeg kan hjertelig anbefale denne plassen til ALLE som sliter med tannlegefobi. Disse to er her for å hjelpe DEG og de ser deg. De gjør ingenting du ikke er komfortabel med. Nøye er de også.

Jeg har funnet meg en tannlege for livet og er så fornøyd som det går an å bli. Jeg får ikke lengre panikk og jeg har det faktisk trivelig hos tannlegen nå. Jeg håper med hele mitt hjertet at noen med tannlegeskrekk kommer til disse folkene og gir de en sjanse, jeg har ikke angret et sekund på at jeg gjorde det. Nå kan jeg endelig smile bredt og være stolt av tennene mine.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Å være pasient her er intet mindre enn en svært fornøyelig opplevelse. Jeg har slitt med tannlegeskrekk i mange år og den forsvant fort første gangen jeg var hos Roberto. Roberto er tydelig, uhøytidelig, humorøs og betryggende hele veien. Jeg har aldri følt meg bedre ivaretatt på et tannlegekontor. Ikke minst er Roberto og Raquel svært dyktig tannleger, med god omsorg for pasienten. Ti år med bekymringer over egen tannhelse er nå borte og jeg føler jeg kan se med optimisme på fremtidige tannlegebesøk, så lenge disse to sitter ved roret. Personalet forøvrig er hyggelige og imøtekommende. Tannlegekontoret har også en herlig atmosfære! Anbefales på det sterkeste.

Så glad i tannlegen man kan være

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Har hatt Raquel Galetto som tannlege i mange år og er utrolig godt fornøyd. Hun er usedvanlig opptatt av pasientens velvære og også uvanlig dedikert til min personlige dentalhelse. Aldri dømmende, men gir flott behandling og gode råd. Samtidig er hun et varmt menneske som bryr seg. Har aldri vært borti en tannlege som involverer seg så i at pasienten skal ha det bra. Kan også nevne at prisene er de samme i dag som for ti år siden.

Dyktig tannlege med mye humor

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Jeg anbefaler Raquel på det sterkeste. Jeg har tannlegeskrekk og det er hos Raquel jeg føler meg vel. Hun er utrolig flink og forklarte meg hele prosessen og lyttet til meg under timen. Hun har stor tålmodighet og mye humor. Timen går ofte fort mellom prat og boring og *vips* så er hun ferdig. Hun vet hva som gjør meg stresset og tar ekstra hensyn og dette setter jeg pris på. Igjen, denne tannlegen anbefales, hun er helt fantastisk!!!