Logo for Tannlegebislett

Tannlegebislett

Logo for Tannlegebislett

Om klinikken

Vi er et tannhelseteam i søken etter den perfekte kliniske prestasjon, basert på høykvalitets service og profesjonell behandling har vi et mål i sikte: Absolutt funksjonell og kosmetisk tilfredsstillelse av pasienters behov.

Som pasient hos oss tas du på alvor! Et VENNLIG og AVSLAPPET miljø preget av profesjonalisme som vil gjøre ditt tannlegebesøk til en helt annerledes og positiv opplevelse.

Vårt serviceorienterte personell vil gi deg relevant informasjon før, under og etter behandling. Takket være oppdaterte kunnskaper og et nytt og forfriskende tannhelsekonsept vil du oppleve et spennende og betryggende behandlingstilbud.

Med moderne utstyr og materieller av høyeste kvalitet kan vi bistå med de fleste innen tannbehandling:

* Akutte tilfeller (Obs! Akutte pasienter prioriteres og tas ofte på dagen uansett)
* Visdomstannfjerning
* Rotkanalterapi
* Protetikk
* Konserverende behandling (fyllinger)

Og mye mer.

Vi har stor erfaring med pasienter som lider av ekstrem tannlegeangst. Snakk med oss før tannlegeavtalen din og si ifra dersom tannbehandling er spesielt stressende for deg. Vi kan finne en behandlingsfremgangsmåte som passer dine behov.

Tannlegebisletts operatører er autorisert helsepersonell godkjent av Det odontologiske fakultet i Oslo og av Statens Autorisasjonskontor for Helsepersonell i Norge. De er også medlemmer av Den norske tannlegeforening.

Telefonnummer22 46 47 4322 46 47 ... Nettsted
Thereses Gate 51 A 0354 Oslo
Tannlegebislett holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannlegebislett

Hands down, best i byen.

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Da min egen tannlege var på ferie, måtte jeg finne en ny tannlege til å ta hånd om en vond visdomstann. Jeg valgte Roberto på bakgrunn av tidligere gode anmeldelser.

Roberto utførte jobben på en fantastisk måte og levde opp til forventningene. Omtenksom og svært dyktig tannlege. Ingen smerter, selv etter å ha delt opp tannen i 3 deler og fjernet en del av gangen.

Kan ikke si jeg gleder meg til å ta ut neste visdomstann, men er ingen tvil om hvem som skal få den jobben.

Fantastisk flink tannlege

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Jeg måtte trekke 2 visdomstenner og gruet meg en del da jeg har hørt så mye fælt om det, men Roberto var kjempeflink til å avdramatisere det hele. Før jeg visste ordet av det var den ene tannen ute, uten smerter i det heletatt. Tann nr. 2 enda raskere og igjen uten smerte. :) Han er veldig flink til å snakke detaljert om alt som skal gjøres og guide gjennom prosessen. Alt i alt en god opplevelse ut av noe jeg på forhånd gruet meg veldig til.

Dyktige tandleger og hyggelig atmosfære

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Jeg har, siden jeg var barn, alltid været redd for å gå til tannlegen. Dette endret seg dog etter jeg har vært på klinikken på Bislett. Jeg hadde fått akutte smerter om natten. Jeg kontaktede derfor Bislett Tannlege om hvorvidt jeg kunne få en tid hos dem. De gav meg en akutt tid på dagen, og her fikk jeg fjernet to visdomstænder på litt under en halv time. Alt gikk veldig stille og rolig og Roberto tog seg tid til å forklare hva som skulle skje.

Kan klart anbefale Tannlege Bislett for alle!

Veldig betryggende og dyktig

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Gikk til tannlegen etter 3år pga tannlegeskrekk, ble tatt veldig godt imot og hadde en komfortabel time i stolen. Trakk en visdomstann som måtte deles i mange biter. Gikk veldig bra og jeg kan anbefale han videre!

Mitt beste tannlegebesøk!

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Skulle trekke to visdomstenner. Hadde allerede trukket to hos en annen tannlege hvor jeg gruet meg masse og slet med kommunikasjonen under inngrepet, i tillegg til at det tok ganske lang tid. Hos Roberto følte jeg meg ikke redd i det hele tatt. Han gikk veldig inn for å gi all informasjon han kunne både før og etter. Vi snakket også om kommunikasjonen under trekkingen noe som gjorde meg veldig rolig og trygg. Kjempe fin balanse mellom humor. Det tok kjempe kort tid og plutselig var jeg ferdig. Dette var det morsomste, tryggeste og beste tannlegebesøket jeg noen gang har hatt!