Logo for Tannlegebislett

Tannlegebislett

Logo for Tannlegebislett

Om klinikken

Vi er et tannhelseteam i søken etter den perfekte kliniske prestasjon, basert på høykvalitets service og profesjonell behandling har vi et mål i sikte: Absolutt funksjonell og kosmetisk tilfredsstillelse av pasienters behov.

Som pasient hos oss tas du på alvor! Et VENNLIG og AVSLAPPET miljø preget av profesjonalisme som vil gjøre ditt tannlegebesøk til en helt annerledes og positiv opplevelse.

Vårt serviceorienterte personell vil gi deg relevant informasjon før, under og etter behandling. Takket være oppdaterte kunnskaper og et nytt og forfriskende tannhelsekonsept vil du oppleve et spennende og betryggende behandlingstilbud.

Med moderne utstyr og materieller av høyeste kvalitet kan vi bistå med de fleste innen tannbehandling:

* Akutte tilfeller (Obs! Akutte pasienter prioriteres og tas ofte på dagen uansett)
* Visdomstannfjerning
* Rotkanalterapi
* Protetikk
* Konserverende behandling (fyllinger)

Og mye mer.

Vi har stor erfaring med pasienter som lider av ekstrem tannlegeangst. Snakk med oss før tannlegeavtalen din og si ifra dersom tannbehandling er spesielt stressende for deg. Vi kan finne en behandlingsfremgangsmåte som passer dine behov.

Tannlegebisletts operatører er autorisert helsepersonell godkjent av Det odontologiske fakultet i Oslo og av Statens Autorisasjonskontor for Helsepersonell i Norge. De er også medlemmer av Den norske tannlegeforening.

Telefonnummer22 46 47 4322 46 47 ... Nettsted
Thereses Gate 51 A 0354 Oslo
Tannlegebislett holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannlegebislett

Min favoritt !!!

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Det er ikke uten grunn at Roberto Plascencia og hans team ligger på toppen på legelisten.

I noen år hadde jeg gått til en tannlege som mente at min tannhelse var som en dans på røde roser, jeg ble fortalt at visdomstennene mine bare kunne komme ut, jeg hadde nemlig så god plass til visdomstenne, det var ingen grunn til å trekke de.
Men jeg merket et voldsomt trykk i kjeven og etterhvert også skjevhet på tennene i underkjeven og da bestemte jeg meg for å få en vurdering av en annen tannlege.

Når jeg kom til Roberto så var saken klar, jeg har en liten kjeve, og det er ikke plass til visdomstennene, de vokser rett og slett ikke ut pga plassmangel og skyver dermed de andre tennene ut av stilling.
Tannlegen skjønte at jeg var nervøs for operasjon av visdomstennene og brukte lang tid på å forklare hva han ville gjøre og hvorfor, samtidig som han ville være sikker på at jeg ikke var i tvil eller uenig. Vi satt opp to ny timer for fjerning av fire stk tenner, 2 visdomstenner og 2 12års jeksler.

Roberto sier at om jeg hadde fjernet visdomstennene med en gang de viste på røntgenbilde så ville det ikke vært noen sak, da ville det bare vært å knipset bort en mini tann, mens nå har de vokst seg så store at de måtte kløyves i to før han fikk trukket de ut i flere deler. Han forklarte det på den måten at om man skal kvitte seg med en stor sofa og den ikke går ut døren så skal man ikke prøve å presse sofaen gjennom døren når det ikke er plass, da skal man demontere den og løfte den forsiktig ut, og det var akkurat det som ble gjort med visdomstennene mine, forsiktig og fint.

I tillegg var Roberto klar på at det var jeg som bestemte om vi skulle ta pause under veis, om jeg følte jeg trengte mer bedøvelse så skulle jeg gi beskjed, eller om jeg bare ville ha en liten pause så var det helt greit.
Vi hadde i utgangspunktet bestemt at vi skulle trekke to stk tenner i gangen, men han sa på forhånd at han uansett ville spør meg når visdomstannen var tatt om jeg fortsatt ønsket at vi skulle fortsette med 12års jekselen, jeg sa at han bare kunne fortsette, og det er jeg gla for, det tok bare 15 sekunder så var den trukket.
Etterpå fikk jeg en sprøyte i skulderen som skulle hindre at jeg ble opphovet og blå i kjeven, så fikk jeg resept på paralginforte og beskjed om å kjøpe et skyllemiddel på apoteket.
Så gikk Roberto gjennom et papir som viste hva jeg kunne og ikke kunne gjøre de neste dagene, og på slutten tegnet han en jente på en sofa som satt og så på netflix, og det skulle være meg med god samvittighet :)

Og akkurat det som står over var tilfellet neste gang jeg skulle operere visdomstann og trekke 12års jeksel.

Jeg kan virkelig anbefale Roberto og hans gode hjelpere!
Jeg tok til og med en selfie i tannlegestolen med tannen i hånden, får ikke lagt den til her dessverre :)

Roberto er så sympatisk og beroligende, jeg har allerede anbefalt han til en venninne.
Han har blitt min absolutte favoritt tannlege!

Mvh [navn fjernet av moderator]

Beste i byen

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Kontroll, tanntrekking og rotfylling har aldri vært mer morsomt og mindre skummelt! Utrolig hyggelige og profesjonelle tannleger som gjør det lille ekstra for oss pasienter. Samtidig har de humor og viser masse varme for pasientene sine.
Har gått her i tre år + og anbefaler virkelig alle til å ta turen hit :)

Fantastisk

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Kontroll, tanntrekking og rotfylling har aldri vært mer morsomt og mindre skummelt. Utrolig hyggelige og profesjonelle tannleger som gjør det lille ekstra for oss pasienter. Samtidig har de humor og viser masse varme for pasientene sine.
Har gått her i tre år + og anbefaler virkelig alle til å ta turen hit :)

Supert!

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Hei! Jeg har nettopp kommet hjem fra Raquel. Hun skulle ta ut noen sting og jeg har vært hos henne før for å ta borte tannplakk. Jeg må bare si at hun er jo det søteste, hyggeligste og en super tannlege! Hver gang føler jeg nesten at jeg vil bli kjent med henne litt bedre, og du føler deg "welcome" uten å være redd for å være i smerte. Det gjør det ikke i det hele tatt! Super fornøyd med henne og anbefales uten tvil! :)

Visdomstann

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Jeg har akkurat trekt visdomstennene hos Robert. Jeg tror jeg er midt på treet redd for slike ting. Skulle trekke opp og nede. Før man starter blir man oppfulgt og bedøvet av verdens hyggligste tannpleier som er virkelig god på å få deg trygg. Før trekkingen begynner går Robert igjennom alt man lurer på og forklarer hva som kommer til å skje. Man kan gi signaler med hånden noe som er en kjekk greie da man ligger der med ting i munnen. Under operasjonen holder han deg informert om hva som skjer, og jeg har full kontroll og kan stoppe når som helst. Helt utrolig at han klarer å gjøre med glad og komfortabel mens jeg skal trekke visdomstennene. Etter timen sitter jeg bare igjen med en god følelse. Dette er utrolig hvor gode dette teamet er, jeg kommer til å anbefale dem til alle.

Med Robert trenger du ikke å være redd for å trekke visdomstenner. Helt seriøst!