Logo for Tannlegebislett

Tannlegebislett

Logo for Tannlegebislett

Om klinikken

Vi er et tannhelseteam i søken etter den perfekte kliniske prestasjon, basert på høykvalitets service og profesjonell behandling har vi et mål i sikte: Absolutt funksjonell og kosmetisk tilfredsstillelse av pasienters behov.

Som pasient hos oss tas du på alvor! Et VENNLIG og AVSLAPPET miljø preget av profesjonalisme som vil gjøre ditt tannlegebesøk til en helt annerledes og positiv opplevelse.

Vårt serviceorienterte personell vil gi deg relevant informasjon før, under og etter behandling. Takket være oppdaterte kunnskaper og et nytt og forfriskende tannhelsekonsept vil du oppleve et spennende og betryggende behandlingstilbud.

Med moderne utstyr og materieller av høyeste kvalitet kan vi bistå med de fleste innen tannbehandling:

* Akutte tilfeller (Obs! Akutte pasienter prioriteres og tas ofte på dagen uansett)
* Visdomstannfjerning
* Rotkanalterapi
* Protetikk
* Konserverende behandling (fyllinger)

Og mye mer.

Vi har stor erfaring med pasienter som lider av ekstrem tannlegeangst. Snakk med oss før tannlegeavtalen din og si ifra dersom tannbehandling er spesielt stressende for deg. Vi kan finne en behandlingsfremgangsmåte som passer dine behov.

Tannlegebisletts operatører er autorisert helsepersonell godkjent av Det odontologiske fakultet i Oslo og av Statens Autorisasjonskontor for Helsepersonell i Norge. De er også medlemmer av Den norske tannlegeforening.

Telefonnummer22 46 47 4322 46 47 ... Nettsted
Thereses Gate 51 A 0354 Oslo
Tannlegebislett holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannlegebislett

Her blir man skikkelig ivaretatt!

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Jeg har, i likhet med mange andre Tannlege Bislett-pasienter, tannlegeskrekk. Den har jeg opparbeidet meg over mange år med like mange tannlegebesøk. For første gang gruer jeg meg ikke lenger til å gå til tannlegen, og jeg har blitt ivaretatt på en helt fantastisk måte. Jeg opplever tannlegen som særdeles forståelsesfull og fleksibel – og det til en god og fornuftig pris. Heia Tannlege Bislett! :)

Anbefales på det sterkeste!

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Jeg fikk en akutt time hos Roberto pga. infeksjon i fortanna. Han kan jeg anbefale, under prosessen ble jeg forklart hvordan dette hadde oppstått og hva som måtte gjøres for å lindre smerten og kurere infeksjonen. Videre - hvordan unngå dette i fremtiden. Er meget lettet over å ha funnet en så dyktig tannlege og er glad jeg dro til Tannlege bislett. Jeg har tidligere hatt tannlegeskrekk, men det er så å si ikke et problem pga. de fantastiske mennenske som arbeider der. Utrolig faglig sterk og blid tannlege! Anbefales!

Endelig har jeg funnet en bra tannlege!

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Hadde fjerna en visdomstann før og grua meg, men fant ut at det var ingen grunn til det. I klinikken ble jeg møtt av en kjempeblid mann, nemlig Roberto, som oste profesjonalitet fra første sekund til regninga ble betalt. Det hele var en smertefri prosess, og jeg er så utrolig glad for at jeg har bytta til Tannlege Bislett, for det er nesten så jeg gleder meg til neste gang!

Helt fantastisk!

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Jeg har nettopp flyttet til Oslo og på grunn av tannlegeskrekk ville jeg finne en god tannlege. Jeg fant Tannlege Bislett her på legelisten, og jeg må si: Det gikk over all forventning! Raquel er en helt fantastisk tannlege! Fra jeg kom fra venterommet til jeg dro igjen gikk det som en drøm. En så imøtekommende, forståelsesfull, profesjonell og morsom tannlege har jeg aldri hatt før. Tannpleierne er også helt fantastiske!
Måten behandlingen gjøres på når man ligger i stolen er betryggende og profesjonell og resultatet etterpå er helt perfekt.

Det har faktisk blitt en positiv opplevelse å dra til tannlegen.
Anbefaler Raquel og Roberto på det sterkeste! Du vil gå derfra med et smil! :D

De aller beste tannlegene jeg har hatt!

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Jeg skulle operere bort en visdomstann og da jeg har litt tannlegeskrekk, var jeg nervøs.
Roberto, Raquel og tannpleierne gjorde en over all forventning fantastisk jobb, helt fra venterommet og til jeg dro. Så utrolig profesjonelt og så utrolig hyggelig og informerende. Roberto forklarte og viste meg hvordan operasjonen skulle gjøres, det var faktisk både interessant og morsomt, og jeg bare digger humoren de har!

Operasjonen var helt smertefri og ble gjort med en utrolig presisjon og dyktighet. Etterbehandlingen har gått så utrolig bra på grunn av veldig god informering om post-operative tiltak.
Jeg har aldri opplevd noe lignende, disse menneskene er virkelig, virkelig dyktige! Til og med musikken var perfekt, hehe!

Til deg som leser dette vil jeg bare anbefale de på det aller høyeste. Jeg skal tilbake på fredag og tanken på å skulle dra til tannlegen har blitt en positiv en. Tenk litt på det! :-)