Bestill time
Logo for Tannlegebislett

Tannlegebislett

Logo for Tannlegebislett

Om klinikken

Vi er et tannhelseteam i søken etter den perfekte kliniske prestasjon, basert på høykvalitets service og profesjonell behandling har vi et mål i sikte: Absolutt funksjonell og kosmetisk tilfredsstillelse av pasienters behov.

Som pasient hos oss tas du på alvor! Et VENNLIG og AVSLAPPET miljø preget av profesjonalisme som vil gjøre ditt tannlegebesøk til en helt annerledes og positiv opplevelse.

Vårt serviceorienterte personell vil gi deg relevant informasjon før, under og etter behandling. Takket være oppdaterte kunnskaper og et nytt og forfriskende tannhelsekonsept vil du oppleve et spennende og betryggende behandlingstilbud.

Med moderne utstyr og materieller av høyeste kvalitet kan vi bistå med de fleste innen tannbehandling:

* Akutte tilfeller (Obs! Akutte pasienter prioriteres og tas ofte på dagen uansett)
* Visdomstannfjerning
* Rotkanalterapi
* Protetikk
* Konserverende behandling (fyllinger)

Og mye mer.

Vi har stor erfaring med pasienter som lider av ekstrem tannlegeangst. Snakk med oss før tannlegeavtalen din og si ifra dersom tannbehandling er spesielt stressende for deg. Vi kan finne en behandlingsfremgangsmåte som passer dine behov.

Tannlegebisletts operatører er autorisert helsepersonell godkjent av Det odontologiske fakultet i Oslo og av Statens Autorisasjonskontor for Helsepersonell i Norge. De er også medlemmer av Den norske tannlegeforening.

Tannlegebislett holder til i Oslo

Neste time:

Siste vurderinger av Tannlegebislett

Raskt og smertefritt

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Har brukt tannlegen i fem år, og er veldig fornøyd. Får alltid time ut ifra når man selv ønsker (både dag og klokkeslett), aldri vært store forsinkelser og alltid følt meg trygg når jeg er der.
Har hatt behov for akutt hjelp en gang, og fikk samme dagen.
Får alltid full forklaring på hva de gjør evt. hva de skal gjøre.
Kun godord å si om tannlegen :-).

Verdens beste tannlege

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Roberto.. Så masse å si!! Men kan beskrives med ett ord: perfekt! Jeg har hatt masse problemer med tennene, mange uheldige situasjoner og dårlig tannleger - kom til han og han har gjort en helt fantastisk jobb. Alt fra "det enkle" til trekking, rotfylling, operasjoner etc. Alt har gått fint - ingen problemer underveis eller etter. Ikke minst er han snill, omtenksom, hyggelig, morsom og rett og slett helt fantastisk... Jeg er ikke redd for å gå til han, uansett hva som skal gjøres!! Håper han blir i yrket helt til jeg blir gammel, ellers så sliter jeg... Anbefales på det aller sterkeste!!

En fantastisk kompetent tannlege

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Roberto er den mest kompetente, ærlige og vennlige tannlegen jeg noen gang har møtt. Han tar sine pasienter på alvor og har et ønske om å hjelpe sine pasienter. Alt i alt, en fantastisk tannlege.

Dyktig og hyggelig

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Over flere år fått svært god oppfølging. God på både forebyggende tiltak, behandling og informasjon. Hyggelig atmosfære på tannlegekontoret.

Dyktig, prisgunstig, omtenksom

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Gode priser, bra beliggenhet.
Hyggelig og dyktig tannlege, flink med tannlegeskrekk