Oris Dental Homansbyen

Oris Dental Homansbyen holder til i Oslo

Siste vurderinger av Oris Dental Homansbyen

Flink og tillitsvekkende

Tannlege: Kirsten Holmbek Skrevet

Tannlege Holmbek gjør god jobb og forklarer godt den nødvendige behandlingen. Ikke minst er hun vennlig og empatisk med oss som ikke er SÅ begeistret for tannlegen.

Faglig god, ryddig og vennlig

Tannlege: Bjørn Olav Engebretsen Skrevet

Blir svært godt ivaretatt enten det gjelder ordinær kontroll, bagateller eller større problemer. Skiftet tannlege for 5 år siden og er usedvanlig glad jeg gjorde det.

Super og dyktig tannlege

Tannlege: Bjørn Olav Engebretsen Skrevet

Anbefales for alle med lett tannlegeangst, han tar deg å alvor og beroliger. Han er også utrolig flink til å sette bedøvelse, slik at verken selve bedøvelsen eller behandlingen gjør vondt. Kan varmt anbefale Bjørn Olav Engebretsen.

Bjørn Olav Engebretsen

Tannlege: Bjørn Olav Engebretsen Skrevet

Jeg kan anbefale Bjørn Olav på det sterkeste! Etter en fallskade, ødela jeg fortennene mine, og jeg opplevde at han tok situasjonen min på alvor, og gjorde så godt han kunne for å hjelpe meg.
Han sørget for at jeg nå har et resultat jeg er kjempefornøyd med (jeg har fått titanstift, nye fortenner og kompositt) han komuniserte kjempe godt med tanntekniker og kjevekirurg.
Jeg har nå Bjørn Olav som fast tannlege, og kommer definitivt til å fortsette med det :)

Troverdig og meget dyktig

Tannlege: Bjørn Olav Engebretsen Skrevet

Tannlege Engebretsen er en meget behagelig og profesjonell tannlege med høy faglig kunnskap. Anbefaler han på det sterkeste til nye pasienter.