Tannlegene Holmbek og Engebretsen

Telefonnummer22 44 30 0022 44 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Parkv 60 0254 Oslo
Tannlegene Holmbek og Engebretsen holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegene Holmbek og Engebretsen

Bjørn Olav Engebretsen

Tannlege: Bjørn Olav Engebretsen Skrevet

Jeg kan anbefale Bjørn Olav på det sterkeste! Etter en fallskade, ødela jeg fortennene mine, og jeg opplevde at han tok situasjonen min på alvor, og gjorde så godt han kunne for å hjelpe meg.
Han sørget for at jeg nå har et resultat jeg er kjempefornøyd med (jeg har fått titanstift, nye fortenner og kompositt) han komuniserte kjempe godt med tanntekniker og kjevekirurg.
Jeg har nå Bjørn Olav som fast tannlege, og kommer definitivt til å fortsette med det :)

Troverdig og meget dyktig

Tannlege: Bjørn Olav Engebretsen Skrevet

Tannlege Engebretsen er en meget behagelig og profesjonell tannlege med høy faglig kunnskap. Anbefaler han på det sterkeste til nye pasienter.

Engebretsen - Håper jeg aldri behøver å bytte!

Nyydelige bedøvelser!
God info, svarer på alle spørsmål, viser interesse og gir råd som jeg kan velge å følge eller ikke.
Vært pasient i ca 20 år.

meget dyktig

Tannlege: Kirsten Holmbek Skrevet

fikser alt
smertefri behandling
behagelig
grundig
inngir tillit

Veldig flink og hyggelig tannlege

Tannlege: Kirsten Holmbek Skrevet

Kirsten er en veldig flink og grundig tannlege. Hun informerer alltid om hva hun gjør og er veldig behagelig å være hos. Hun er fagelig flink. Om det er noe som ikke er hennes felt er hun rask og hjelpsom med å finne den beste til jobben.

Om man har tannlegeskrekk kan jeg trygt anbefale henne. Hun er som sagt veldig behagelig å være hos.