Zina Emami Kristiansen

Zina Emami Kristiansen er tannlege i Oslo og Ullensaker

Siste vurderinger av Zina Emami Kristiansen

Fjernet tannlegeskrekken min

Klinikk: Homansbyen Tannlegesenter AS Skrevet

Zina stilte opp på kort varsel etter at en annen tannlege hadde gjort et veldig mislykket forsøk på å fjerne visdomstanna mi. Jeg var ekstremt nervøs på forhånd, men ble tatt godt vare på av Zina og hennes kolleger. Selve inngrepet var fort overstått og helt smertefritt. Jeg er ikke nervøs for å komme tilbake igjen når neste visdomstann må ut.

Mest effektive og grundige kirurgen jeg har hatt!

Klinikk: Homansbyen Tannlegesenter AS Skrevet

For en liten stund siden trakk jeg to visdomstenner hos Zina Kristiansen. Jeg er veldig glad for at jeg valgte å bruke Zina; hun er ryddig, effektiv, hyggelig og utrolig dyktig.
Før operasjonen var jeg meget nervøs.
Da jeg satt i venteværelset hentet Zina meg og kunne på en betryggende måte fortelle meg hvordan behandlingen skulle foregå.
Jeg fikk god tid på meg, og omgivelsene var beroligende. Bedøvelsen hadde virket i ca 25 minutter før selve operasjonen.
Operasjonen varte i bare 15 minutter og var helt smertefri.

Resultatet er bra og jeg er fornøyd. Jeg fikk nesten ingen hevelser eller bivirkninger i ettertid.

Prisen er helt riktig med tanke på både service og utførelse.
Zina gjør det lett å være pasient.

Kjempebra

Klinikk: Jessheim tannlegesenter Skrevet

Mitt inntrykk av tannlegen er at hun var utrolig profesjonell,veldig flink til å berolige meg og hun utførte jobben på en rask og smertefri måte.
Kjempe fornøyd, nesten så jeg kan si at jeg gleder meg til neste visdomstann skal ut.

Definitivt den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Jessheim tannlegesenter Skrevet

Zina er alltid blid og hyggelig, og er meget lett å snakke med. Hun er meget profesjonell i sitt yrke, og forklarer alltid hva hun kommer til å gjøre i forkant av eventuelle inngrep. Under inngrepet forklares også hva som gjøres, om man vil vite det. Hun er veldig flink til å berolige og få en til å føle seg trygg mens man er til behandling. Selv om jeg ikke lenger bor på Jessheim, er det hit jeg vil dra for å få sjekket tennene senere.