Zina Emami Kristiansen

Oral-kirurgi og oralmedisin

Autorisasjon (1993)

Zina Emami Kristiansen er tannlege i Oslo og Ullensaker

Siste vurderinger av Zina Emami Kristiansen

Anbefaler Zina på det varmeste!

Klinikk: Oris Dental Homansbyen Skrevet

Jeg vil på det sterkeste anbefale Zina hos Oris Dental Homansbyen! Etter å ha slitt med kronisk spenningshodepine i over ett år, ble jeg anbefalt Zina av en venninne. Zina identifiserte mine visdomstenner som en mulig årsak og opererte dermed ut alle i to omganger. Jeg følte meg ivaretatt og i de beste hender gjennom hele prosessen, Zina forklarte hele tiden underveis hva hun gjorde. I etterkant har jeg blitt tett fulgt opp og Zina er alltid tilgjengelig for spørsmål osv. Det viste seg at dette var mye av årsaken til mine plager - smertene er nå betraktelig redusert. Zina planlegger videre å gjøre en grundig kjeveutredning for å se om dette også kan hjelpe på smertene. Zina kan virkelig faget sitt, kan ikke berømme nok hvor dyktig, erfaren, hyggelig og empatisk hun er. Må også nevne hennes fantastiske assistent Henriette som assisterte under operasjonene og som også fulgte meg opp i etterkant - veldig flink til å betrygge, alltid imøtekommende og hyggelig og tilgjengelig for spørsmål man eventuelt måtte ha i etterkant. :-)

Effektiv, forståelsesfull, og veldig dyktig

Klinikk: Oris Dental Homansbyen Skrevet

Jeg har vært hos Zina flere ganger, og blir like fornøyd hver gang. Hun er alltid like effektiv og er veldig flink til å forklare hva hun skal gjøre, noe som ufarliggjør hele operasjonen. Ellers er hun en veldig dyktig kirurg, som jeg absolutt vil anbefale!

Lite hyggelig

Klinikk: Jessheim tannlegesenter Skrevet

På det faglige er hun ok og effektiv. Men ellers lite trivelig dame, frekk og dømmende, hadde meget ubehagelig møte med henne som jeg ikke unner noen, skal aldri tilbake til henne. Hun sa til og med unnskyld når jeg kom tilbake for å ta sting, men det hjalp lite for å si det sånn.

Svært dyktig og imøtekommende

Klinikk: Oris Dental Homansbyen Skrevet

Hos Zina følte jeg med både velkommen og i gode hender. Hennes dyktighet og erfaring skinner særlig gjennom under gjennomføringen, da hun forklarer steg for steg hva og hvordan ting blir gjort slik at jeg under en hver tid følte meg komfortabel. Hun fant også raskt ut et problem jeg hadde som var utenfor den opprinnelige årsaken til at jeg hadde time hos henne, og denne forklarte og løste hun også under samme time!

Resultatet ble bra og jeg er svært fornøyd. Anbefaler definitivt Zina til andre.

Jessheim Tannlegesenter -anbefales 😊

Klinikk: Jessheim tannlegesenter Skrevet

Zenia Emanuel Kristiansen :

Takk for dyktig behandling av mine tenner- her er man i de beste hender👍