Christiania Tannlegesenter

Christiania Tannlegesenter holder til i Oslo

Siste vurderinger av Christiania Tannlegesenter

Eksepsjonelt dyktige tannleger

Tannlege: Kristian Kjellsen Skrevet

Jeg som nå har nådd 32 år og hatt tannlegeskrekk siden mitt første med en tannlege i 3 års alderen må si jeg virkelig kom til rett sted når det gjelder ovennevnte klinikk, jeg har slått ihjel ett "par" timer med Jaime først og fremst og for en utrolig tannlege som gjorde meg sakte men sikkert tryggere og tryggere, og ikke minst hvilken jobb han har gjort 👍 Kristian Kjellsen skal også nevnes så absolutt nevnes, som har gjort en kjempejobb og gitt meg rett og slett en ny verden å utforske, smile igjen, spise nøyaktig hva man vil og etc.. Jeg er evig takknemlig for jobben de har gjort selvfølgelig og jeg er utrolig stolt av meg selv som har klart å overvinne min egen frykt.

Veldig dyktig og behagelig tannlege

Tannlege: Kristian Kjellsen Skrevet

Behagelig og dyktig tannlege. Jeg trakk en jeksel og har fått satt inn implantat som jeg er veldig fornøyd med.

Anbefaler Dada og Kristian Kjellsen for de som har tannlegskrekk

Tannlege: Kristian Kjellsen Skrevet

Etter å ha hatt tannlegeskrekk hele livet, har jeg endelig møtt tannleger som skjønner mitt problem, og som har tatt grep slik at jeg nå har fått igjen tilliten til tannleger, vertfall disse to!
Alle som jobber på dette tannlegesenteret er hyggelige og imøtekommende, fra de som tar telefonen til tannlegene.

Kjempebra.

Tannlege: Kristian Kjellsen Skrevet

For meg som har tannlegeskrekk er jeg veldig fornøyd med Kristian Kjellsen. Han er rolig og forklarer hele tiden hva han skal gjøre. Jeg er fremdeles redd før jeg går inn, men det har blitt mye bedre.

Proff

Tannlege: Kristian Kjellsen Skrevet

Smertefritt, effektivt og god forklaring på hva som foregikk underveis. Viktig å føle seg trygg når man setter inn et tannimplantat.