Thi Tuyet Mai Nguyen

Thi Tuyet Mai Nguyen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Thi Tuyet Mai Nguyen

Kjempeflink!

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Mai er en veldig dyktig tannlege. Hun er rask og effektiv, samtidig som hun er veldig nøye der det trengs. Hun har høy arbeidsmoral og er et godt menneske. I tillegg er hun veldig trivelig og behagelig å være rundt. Tusen takk for hjelpen Mai! :)

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

En dyktig tannlege som man føler seg trygg hos, og som ivaretar pasienten veldig bra under behandlingen. Slitt med tannlegeskrekk i mange år, men Mai har sørget for at dette har roet seg. Får god informasjon underveis, og hun forklarer bra hele veien med alt hun gjør.

Virker varm og forståelsesfull

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Tannlegen fremstår varm og forståelsesfull, og det er en veldig fin måte å bli møtt på når det kommer til tannbehandlinger. Pluss for at hun er god på å forklare nøye, og er opptatt av formidling. Et forbedringsforlag her kan være å tilpasse informasjonen til mottakeren, slik som å tilpasse hvordan du gir informasjon til pasienter som faktisk har en del kunnskap om tannbehandling som sitt utgangspunkt.

Verdens beste tannlege🌟

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Alltid vennlig, ærlig, skånsom og profesjonell. Aldri følt meg bedre ivaretatt hos en tannlege! Jeg har anbefalt henne til samboer, venner og kollegaer- alle kjempefornøyd🌟🙌🏼 Jeg går til henne årlig for sjekk, og hun sjekker alltid nøye, og gir en skikkelig grundig rens av tennene! Min samboer er ofte hos tannlege, og har hatt mye problemer. Han mener en tannlege-time hos Mai er som er spabehandling! Han var hos flere tannleger for å få vurdert en tann. Han fikk flere drastiske og dyre alternativer, men Mai fant en mye bedre og billigere løsning. Jeg flytter fra Oslo til høsten, men har virkelig ikke lyst til å bytte tannlege! Hun er rett og slett en fantastisk tannlege🌟

Den beste tannlegen

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Jeg har nå gått fast til Mai i ti år. Hun er den absolutt beste tannlegen. Selv jeg nå har flyttet fra Oslo, velger jeg å dra dit for sjekk. Har også anbefalt henne til flere venninner, som også er superfornøyde. Hun er også super med barn. Jeg hadde litt tannlegeskrekk før, men etter jeg begynte her, så er den borte! Kontoret er også veldig fresht og hyggelige damer i resepsjonen.