Thi Tuyet Mai Nguyen

Bogstadveien 51 0366 Oslo

Siste vurderinger av Thi Tuyet Mai Nguyen

Tommel opp!

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

En tannlege som forklarer hva hun gjør, passer på at pasienten har det bra, og arbeider effektivt. Uten at jeg vet hva jeg snakker om, så føles det som at Mai er meget dyktig.

Utrolig dyktig tannlege og klinikk

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Jeg har tidligere hatt erfaringer fra dårlige skoletannleger noe som har gjort at jeg har konstant utsatt å komme til tannlegen. Etter å ha vært hos Mai kan jeg trygt si at frykten er borte. Jeg har nå trukket alle visdomstennene på tannlegekontoret. Mai tok de to øverste og en annen spesialist opererte ut de to nederste. Fantastisk behandling. Har tidligere også synes at det å få bedøvelse har vært ubehagelig, men det merker man nesten ikke når Mai setter bedøvelsen. Tipptopp !

Veldig bra studentrabatter også!

Effektiv og hensynsfull

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Effektiv tannlege, forklarte grundig hva hun foretok seg. Blid og stilte spørsmål underveis. Studentpriser. Anbefales!

Fantastisk!

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk I hele mitt liv, men etter besøk her så er det knapt noe problem.
Mai er utrolig dyktig og profesjonell, forsiktig og hyggelig.
Anbefales på det varmeste.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Har alltid HATET å gå til tannlegen, men nå er det nesten som jeg gleder meg! nesten...Thi Tuyet Mai Nguyen er superprofesjonell og du føler deg trygg i den ellers ganske absurde situasjonen du er i når du sitter der. Har før møtt på mange belærende tannleger som degraderer deg så du forlater kontoret ti cm lavere. En annen positiv ting med Tannlegene i Bogstadveien 51 er studentrabatten! Tror jeg betaler ca. 350,- for en kontroll! Thi Tuyet Mai Nguyen er høflig, effektiv og presis med verktøyet!