Thi Tuyet Mai Nguyen

Thi Tuyet Mai Nguyen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Thi Tuyet Mai Nguyen

Beste tannlegen

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Jeg har vært hos mange forskjellige tannleger i løpet av mitt liv, men ingen har klart å kurere tannlegeskrekken min. Ikke bare forsvant denne, men jeg gikk derfra med en positiv opplevelse.

Jeg liker at hun er nøye og flink til å si ifra. Forklarte godt og gav gode råd. Godt håndlag og stødig i armen!
Jeg kommer garantert tilbake!

En perle av en tannlege!

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Etter en langvarig tannpine måtte jeg oppsøke en tannlege.
En venninne anbefalte Mai, da jeg lenge har vært plaget av tannlegeskrekk.
Det var en svært varsom og hensynsfull tannlege jeg møtte, og jeg var overrasket over hvor beroligende hun fikk meg til å føle.
Hun var svært flink til å spørre om jeg hadde det vondt under hele prosessen og tok korte pauser da hun merket at jeg var anspent innimellom.
Mai er en perle av en tannlege som har fått meg til å se et helt annet syn på tannlege etter å ha vært hos henne!

Proff og rolig

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Hun var vedlig proff, veldig rolig og forklarte hva og hvorfor hun gjorde det hun gjorde. Flink tannlege, godt håndlag, effektiv uten å være voldsom. Anbefales

Dårlig forklaring av behandling og preg av hastverk

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Behandlingen bar preg av hastverk, og tannlegen tok seg lite tid til å forklare hva som til enhver tid skjedde. Jeg følte meg utrygg og kommer ikke til å dra tilbake.

Tommel opp!

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

En tannlege som forklarer hva hun gjør, passer på at pasienten har det bra, og arbeider effektivt. Uten at jeg vet hva jeg snakker om, så føles det som at Mai er meget dyktig.

Utrolig dyktig tannlege og klinikk

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Jeg har tidligere hatt erfaringer fra dårlige skoletannleger noe som har gjort at jeg har konstant utsatt å komme til tannlegen. Etter å ha vært hos Mai kan jeg trygt si at frykten er borte. Jeg har nå trukket alle visdomstennene på tannlegekontoret. Mai tok de to øverste og en annen spesialist opererte ut de to nederste. Fantastisk behandling. Har tidligere også synes at det å få bedøvelse har vært ubehagelig, men det merker man nesten ikke når Mai setter bedøvelsen. Tipptopp !

Veldig bra studentrabatter også!

Effektiv og hensynsfull

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Effektiv tannlege, forklarte grundig hva hun foretok seg. Blid og stilte spørsmål underveis. Studentpriser. Anbefales!

Fantastisk!

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk I hele mitt liv, men etter besøk her så er det knapt noe problem.
Mai er utrolig dyktig og profesjonell, forsiktig og hyggelig.
Anbefales på det varmeste.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Har alltid HATET å gå til tannlegen, men nå er det nesten som jeg gleder meg! nesten...Thi Tuyet Mai Nguyen er superprofesjonell og du føler deg trygg i den ellers ganske absurde situasjonen du er i når du sitter der. Har før møtt på mange belærende tannleger som degraderer deg så du forlater kontoret ti cm lavere. En annen positiv ting med Tannlegene i Bogstadveien 51 er studentrabatten! Tror jeg betaler ca. 350,- for en kontroll! Thi Tuyet Mai Nguyen er høflig, effektiv og presis med verktøyet!

Jeg ville sendt favorittsønnen min dit, hvis jeg hadde barn.

Klinikk: Mai Nguyen Skrevet

Utrolig hyggelig tannlege. Informativ og dyktig. Tok også hensyn til mine tidligere traumatiske opplevelser med den derre pirketingen og var veldig forsiktig. Svarte fint på spørsmål og stilte selv en del spørsmål som fikk meg til å tenkte litt nøyere over spisevaner og egen tannpusskompetanse.