Tannlegene i Bogstadveien 51

Bogstadveien 51 0366 Oslo
Tannlegene i Bogstadveien 51 holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegene i Bogstadveien 51

Anbefales

Tannlege: Zahra Armingohar Skrevet

Dyktig og rolig tannlege, som er god til å legge til rette for pasienter med tannlegeskrekk. Hun kan riktignok være litt vel streng mot hjelperne, men det er nok bare fordi hun ønsker at alt skal gjøres riktig på minst mulig tid.
Fordel at man også kan få time på lørdager (tror hun kun er på denne klinikken tirsdager og lørdager).
Tannlegene i Bogstadveien 51 har studentrabatt.

Flink og hyggelig

Tannlege: Kari Bergman Husby Skrevet

Jeg har gått til Kari Huseby i 4 år nå. Flink, grundig og dyktig tannlege! Fint å få studentrabatt!

Dyktig og hyggelig tannlege/ tannlegesenter

Tannlege: Arnfinn Kristoffer Husby Skrevet

Er veldig fornøyd med tannlegesenteret generelt, men går stort sett til Arnfinn Husby. Han er behagelig, flink og selv jeg med litt tannlegeskrekk klarer å slappe av hos ham. Ikke minst virker både han og de andre jeg har vært hos svært kompetente. Han har også studentpriser, mulig det gjelder hele senteret. Har vært hos flere av de andre tannlegene og aldri hatt noen dårlige erfaringer hos dem heller. Anbefales!

generelt veldig bra

Tannlege: Kari Bergman Husby Skrevet

har vært hos flere av tannlegene på denne klinikken, de er profesjonelle, dyktige og har kurert min tannlegeskrekk. sentralt og fine lokaler

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Zahra Armingohar Skrevet

Zahra er uten tvil den beste tannlegen jeg har hatt. Hun er ekstremt flink til å følge opp, og innehar mye kunnskap om både tradisjonell og nyere forskning.