Tannlegene i Bogstadveien 51

Tannlegene i Bogstadveien 51 holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannlegene i Bogstadveien 51

En drøm

Tannlege: Eirik Husby Skrevet

Jeg har aldri vært så begeistret for tannleger, frem til jeg satte med i stolen til Eirik. Han er meget dyktig, forklarer alt han gjør og er generelt en skikkelig hyggelig kar. Har allerede anbefalt han til flere jeg kjenner!

Beste tannlegen

Tannlege: Thi Tuyet Mai Nguyen Skrevet

Jeg har vært hos mange forskjellige tannleger i løpet av mitt liv, men ingen har klart å kurere tannlegeskrekken min. Ikke bare forsvant denne, men jeg gikk derfra med en positiv opplevelse.

Jeg liker at hun er nøye og flink til å si ifra. Forklarte godt og gav gode råd. Godt håndlag og stødig i armen!
Jeg kommer garantert tilbake!

En perle av en tannlege!

Tannlege: Thi Tuyet Mai Nguyen Skrevet

Etter en langvarig tannpine måtte jeg oppsøke en tannlege.
En venninne anbefalte Mai, da jeg lenge har vært plaget av tannlegeskrekk.
Det var en svært varsom og hensynsfull tannlege jeg møtte, og jeg var overrasket over hvor beroligende hun fikk meg til å føle.
Hun var svært flink til å spørre om jeg hadde det vondt under hele prosessen og tok korte pauser da hun merket at jeg var anspent innimellom.
Mai er en perle av en tannlege som har fått meg til å se et helt annet syn på tannlege etter å ha vært hos henne!

Proff og rolig

Tannlege: Thi Tuyet Mai Nguyen Skrevet

Hun var vedlig proff, veldig rolig og forklarte hva og hvorfor hun gjorde det hun gjorde. Flink tannlege, godt håndlag, effektiv uten å være voldsom. Anbefales

Dårlig forklaring av behandling og preg av hastverk

Tannlege: Thi Tuyet Mai Nguyen Skrevet

Behandlingen bar preg av hastverk, og tannlegen tok seg lite tid til å forklare hva som til enhver tid skjedde. Jeg følte meg utrygg og kommer ikke til å dra tilbake.