Vestre Aker Tannklinikk

Vestre Aker Tannklinikk holder til i Oslo

Siste vurderinger av Vestre Aker Tannklinikk

Tannlegen min.

Tannlege: Ingrid Benedicte Heireth Jørgensen Skrevet

Jeg har vært hos Benedicte siden 2006, og jeg er strålende fornøyd. Hun er god til å informere om hva hun gjør. Hele pasienten teller, ikke "bare" tennene. Det er i sakens natur, at med munnen full av ymse remedier, så er det vanskelig å føre en samtale der pasienten kan svare i hele setninger; men når det skjer, så bekrefter det mitt veldig gode inntrykk. Så jeg vil uten forbehold anbefale Benedicte. Førstelinjetjenesten er forbilledlig!

Meget fornøyd

Tannlege: Ingrid Benedicte Heireth Jørgensen Skrevet

Meget fornøyd med behandlingen. Flink til å fortelle hvilken behandling som vil gi det beste resultat.

Rolig, behagelig og meget dyktig. Inngir trygghet og vil fortsette hos henne. Alltid punktlig og flink til å fortelle hv

Tannlege: Brita-Karin Lie Skrevet

veldig bra inntrykk av tannlegen, rolig og behagelig. Inngir trygghet og jeg vil fortsette hos henne. Alltid punktlig

Fikk meg til å føle meg usikker.

Tannlege: Ingrid Benedicte Heireth Jørgensen Skrevet

Jeg fikk utført en rotfylling, borret noen hull, og fikk konsultasjon om en manglende tann. Jeg har ikke noe imot tannleger og har mange år med erfaring i tannlegestolen, men disse besøkene ga meg en veldig dårlig magefølelse.

Beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Brita-Karin Lie Skrevet

Veldig hyggelig, dyktig og effektiv. Ikke belærende som jeg har opplevd mange andre tannleger. Moderne utstyr.
Årlig kontroll er en fryd i forhold til de fleste andre jeg har gått til!