Brugata 11 Tannhelse

Brugata 11 Tannhelse holder til i Oslo

Siste vurderinger av Brugata 11 Tannhelse

Meget dyktig tannlege

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Hun er en meget dyktig tannlege som tar vare på deg som pasient. Og som også er opptatt og gi deg gode råd når det gjelder og ta vare på tennene dine.

Tannlege Linda i Brugata

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Linda Koldsland er en svært dyktig, omsorgsfull, ordentlig og svært håndverksdyktig tannlege jeg har gått hos i mange år, og jeg anbefaler henne på det varmeste, hun har også alltid en morsom eller tankevekkende replikk innimellom all gaping, boring og plombering, ja, hun er faktisk også en sosial begavelse.

Meget dyktig og omsorgsfull tannlege

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Linda Koldsland hos Brugata 11 Tannhelse har vært en fantastisk tannlege for meg. Hun har hjulpet meg med å overvinne tannlegeskrekken ved å være dyktig og kunnskapsrik - ikke bare som tannlege, men også som psykolog. Hun er meget omsorgsfull og behagelig, forteller hele tiden hva hun gjør - og skal gjøre, og følger med og passer på at du er så komfortabel som mulig.
Hun har også konsekvent gitt meg gode råd og veiledning både om tannhelse og nødvendige tiltak.
Jeg har stor tiltro til hennes faglige vurderinger, og det virker aldri som at hun gjør prosedyrer som ikke er nødvendige.
Mitt inntrykk er at hun seg svært godt faglig oppdatert, hele klinikken virker moderne og de andre medarbeiderne der er meget hyggelige.
Jeg vil anbefale henne på det varmeste!

Ordentlig

Grundig og ordentlig.
Flink til å informere underveis.
Gir behandlingsalternativer.
Effektiv og profesjonell.

Byens beste tannlege, uten tvil!

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Jeg har aldri likt å gå til tannlegen, men hos Linda klarer jeg faktisk å slappe av. Hun er alltid blid og imøtekommende, og forklarer godt hva hun gjør. Hun er grundig og nøyaktig, men samtidig forsiktig og har hele tiden full kontroll på pasienten. Hos Linda har jeg rotfylt en tann, fikset gamle plomber, og trukket en visdomstann, og nå nylig gått til årlige undersøkelser. Alt utført på en så avslappende måte som mulig, og med perfekt resultat hver gang.

Jeg reiser forbi et utall tannleger på min vei til Brugata 11, og det kommer jeg til å fortsette med. Foruten en fantastisk tannlege i Linda er betjeningen forøvrig også veldig hyggelige. Jeg vil anbefale Linda og Brugata 11 Tannhelse på det varmeste!