Logo for Torshov Tannlegesenter AS

Torshov Tannlegesenter AS

Logo for Torshov Tannlegesenter AS

Om klinikken

Velkommen til oss på Torshov Tannlegesenter - din personlige tannlege på Torshov! Torshov Tannlegesenter er en personlig og profesjonell klinikk som setter deg som pasient i sentrum. Våre sjenerøse åpningstider (07-22 (10-17)) gjør at vi er tilgjengelige for deg når du trenger oss, uansett om det er for en regelmessig sjekk eller en akutt time.

Vi tilbyr all type behandling under samme tak, og har fokusert på å hjelpe pasienter med tannlegeskrekk siden starten i 1958. Vi setter av godt med tid for å lytte til deg og dine behov. Våre tannleger har god kjennskap til refusjoner og annen stønad som du som pasient kan ha krav på.

I forbindelse med din første undersøkelse hos oss gjør vi en fullstendig sjekk av tenner, kjevebein, kjeveledd, slimhinner og tyggefunksjon. Vi ser gjerne at du forteller om deg og dine tenner, hvilke behov og løsninger du trenger. Sammen lager vi en plan for at du skal beholde (eller få) friske tenner, en sunn munn og et pent smil som du trives med!

Eksempler på behandlinger vi tilbyr:

• Undersøkelse og forebyggende tannbehandling

• Behandling av tannkjøttsykdom

• Fylling og rotfylling

• Usynlig tannregulering med Invisalign

• Fjerning av tenner, vanlig og kirurgisk

• Bittskinne og behandling av kjeveleddsproblemer

• Estetiske fyllinger og fasetter

• Kroner, broer og implantater

• Snorkeskinne

• Tannbeskytter/sportskinne

• Tannbleking

Bestill time på nett i dag.

Torshov Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Torshov Tannlegesenter AS

Den beste

Tannlege: Abbe Abdul Khan Skrevet

Mild person. Rolig og flink til å se DEG Tar seg tid. Stresser ikke og gjør ikke noe du ikke må. Flink til å forklare

Veldig fornøyd med tannlegen

Tannlege: Abbe Abdul Khan Skrevet

God informasjon, rask og effektiv gjennomføring. Føler meg gidt ivaretatt! Får time på kveldstid ved behov. Supert inntrykk etter 3-4 år med mye oppfølging?

Favoritt-tannlege

Tannlege: Abbe Abdul Khan Skrevet

Abbe er den beste tannlegen jeg har hatt! Proff, effektiv, pålitelig, blid og tilgjengelig! Anbefales på det sterkeste

Drømmetannlegen

Tannlege: Kani Karimi Skrevet

Anbefales! Jeg kommer aldri igjen til å grue meg til å dra til tannlegen. Så hyggelig, snill og profesjonell. Kommer tilbake til Kani neste år, og hvert år etter det.

Smilende og glad tannlege!😁

Tannlege: Kani Karimi Skrevet

Kano var sprudlende, smilende og glad, samtidig som hun var profesjonell og fikk jobben gjort! Kommer tilbake neste år😊