Fatima Murad

Autorisasjon (2020)

Fatima Murad er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Fatima Murad

Jeg hadde en dårlig opplevelse

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg var på Nydalen Tannlegesenter, en avdeling av Oslo Tannlegesenter, to år tidligere og skulle nå inn til Oslo Tannlegesenter i Vika for å fikse opp i det som ble gjort tidligere pga. smerter i munnen. Prisoverslag 70 000,- Jeg er narkosepasient og jeg opplevde dårlig behandling og lite trygging. Inngrepet var satt opp på to behandlinger, men jeg ble sendt ut etter første inngrep med verkebyll og enorme smerter. Ingen tannlege å snakke med. Dagen etterpå fikk jeg tlf. fra en «assistent» som hverken kunne svare på det ene eller det andre, men som ga beskjed om at neste oppsatt time er gitt til noen andre og at de ikke kunne svare på når jeg fikk ny time. Jeg ble lovet at Fatima skulle ringe meg dagen etter igjen, noe som ikke skjedde. I ettertid fikk jeg beskjed av en ansatt at min tannlege, Fatima, ikke engang hadde vært tilstede og at narkose hos dem fungerer på samlebånd med en annen tannlege. Jeg måtte også klage på overfakturering, som jeg fikk medhold i. Smertene var ulevelige og jeg gikk ned 20kg. siden jeg ikke kunne spise. Jeg måtte få hjelp hos et annet firma for smertelindring og fullføre min behandling.

Vennlig, tydelig og kunnskapsrik

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Dette var et veldig hyggelig tannlegebesøk! Fatima Murad er en vennlig og imøtekommende tannlege som jeg følte meg trygg og ivaretatt hos. Hun ga meg gode råd, gjorde en grundig undersøkelse og fulgte opp som avtalt med et kostnadsoverslag på anbefalt behandling. Anbefales!