Marta Galvan Luzuriaga

Autorisasjon (2006)

Marta Galvan Luzuriaga er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Marta Galvan Luzuriaga

Null empatisk

Jeg har aldri møtt noen som henne før hun ga null oppmerksomhet måtte gjenta meg selv flere ganger. hun oppførte seg som om hun eide klinikken en kald person generelt.

Profesjonell og varm

Vi har hatt Marta som fastlege i nærmere 15 år, og er meget fornøyde. Hun er effektiv og rett på sak, og bryr seg genuint om pasientene sine. Hun er ikke redd for å «oppdra» og rettlede pasienten dersom man for eksempel har feiloppfatninger om egen helse. Hun snakker ikke pasienten etter munnen, men har derimot ærlighet og profesjonell integritet. Dette bidrar til at hun har vår fulle tillit.

Firkantet og lite imøtekommende

Vi har benyttet Martha som fastlege i over 3 år. Jeg oppfatter legen som kunnskapsrik, og flink i faget, men hun er veldig brå med kommunikasjonsform. Her møte jeg ofte mangel på empati og svært dårlig norsk. Vi har prøvd lenge å holde på denne legen på tross av dårlig kjemi, men innser at dette er ikke noe poeng videre. Vi har byttet fastlege. Jeg må ha en lege som jeg føler kan møte meg og mine barn med respekt og empati, ikke en som korrigerer pasienten muntlig i time og på resept forespørsel. Denne legen passer mulig mange andre, men dette orker ikke jeg lenger.

Jeg har fått en fastlege som bryr seg om meg å min helse

Har vært pasient hos Marta i ca 10 år, og har alltid blitt godt mottatt. Hun er meget dyktig men streng.
Kan noen ganger være vanskelig å forstå , men snakker ok norsk.Jeg er alltid trygg når jeg har vært hos Marta Galvan

Vil aldri anbefale henne som fastlege!

Lege som på ingen måte lytter til pasientene sine, oppfører deg som hun eier klinikken. Byttet fastlegen pga henne tok meg eller min datter aldri på alvor.