Ole Bø

2001

Ole Bø er en av 52 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Ole Bø

Blir godt ivaretatt

En fantastisk lege som tar seg tid til pasienten. Jeg føler meg godt ivaretatt og i trygge hender hos Ole.

Bra

Har alltid følt meg trygg å iveretatt av Ole bø.flink til å lytte å gi meg den rette behandlingen...

Den beste legen jeg har hatt

Dette er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Han har godt tid, forteller meg hva han skriver i journalen min og tar meg på alvor. Anbefaler han til alle!

Ikke god lege

Har hatt som fastlege i mange år men har aldri vært helt fornøyd. Sitter bar og skriver og ser på datamaskinen. Hadde ikke tid til og høre på problemene jeg hadde. Ble sint fordi jeg ba om oppmerksomhet og han ba meg bytte fastlege.

Svært sympatisk og engasjert

Har hatt Ole Bø som fastlege for hele familien i 10 år. Han har vært en god doktor for oss alle, lyttende og interessert og du blir tatt på alvor. Med et kronisk sykt barn har han vært fantastisk og hjulpet svært mye ift søknader og oppfølging. Hvis han ikke rekker hastesaker i kontortiden er inntrykket at han jobber langt utover for å imøtekomme forespørsler og ønsker. Dessverre har vi flyttet til annen kommune og måttet bytte fastlege. Det finnes mange gode leger der ute men Ole Bø er i særklasse etter vår mening.