Sentrumsklinikken

Bankveien 1 1383 Asker

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrumsklinikken

Dyktig og hyggelig lege.

Lege: Magdalena Carmen Gaitanaru Skrevet

Har hatt M.G. Som fastlege i mange år. Jeg har bare gode erfaringer.

Kompetent og sympatisk

Lege: Ole Bø Skrevet

Jeg har hatt Ole Bø som fastlege siden jeg flyttet til Asker for 10 år siden (eller like efter). Har ikke vært aktuelt å bytte. Bø er en tillitsvekkende lege som tar voksne som barn på alvor. Hans diagnoser er velbegrunnede og godt forklart.

Han lytter og kommuniserer bra og har en jovial, men profesjonell tone. Han har en god porsjon humor og erfaringer han gjerne deler.

Veldig glad for ha Bø som fastlege

Dårlig i norsk, både muntlig og skriftelig

Lege: Marta Galvan Luzuriaga Skrevet

Det eneste positive jeg kan si om denne legen er at du kommer inn til rett tid.
Overrasket over at det og bli fastlege i Norge krever så dårlige norskkunnskaper. Både tale og skrivemåte er elendig og alt som skrives er fullt av alvorlige skrivefeil som skaper tvil ved eks. henvisninger til spesialist eller attester. Jeg mener helt ærlig at språket kan være en risikofaktor ved denne legen.
Legen mangler fullstendig empati og har egentlig ikke tid til pasienten.
Anbefales ikke!

Best!

Lege: Ole Bø Skrevet

Rolig, tillitvekkende, hyggelig, oppdatert, dyktig, tar pasienten på alvor og bruker alle muligheter (som tester, rekvisisjoner osv).
Tar seg god tid og er god til å informere. Veldig flink med barn (og hysteriske spedbarnsmødre)! :D

Beste legen jeg har hatt

Lege: Magdalena Carmen Gaitanaru Skrevet

Magdalena er en fantastisk lege. Den beste jeg noen gang har hatt og hele vår famile bruker henne. Hun lytter og vi føler at vi blir tatt på alvor. Dersom hun ikke finner ut av ting så henviser hun altid til spesialist noe jeg syns er bra siden det er best å sjekke om noe er galt i steden for det vanlige "ta en pinex og vent" svaret som veldig mange leger gir. Som alle andre leger kan hun selvsagt ha det travelt til tider men jeg føler aldri at hun er overfladisk og hun bruker den tiden som trengs.

Anbefales!