Colosseum Tannlege Sola

Colosseum Tannlege Sola holder til i Sola

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Sola

Veldig bra

Tannlege: Nils Kristian Langhelle Skrevet

Trivelig, serviceinnstilt, forklarer godt og godt stykke håndtverk. Anbefales sterkt. Veldig god assistent og!

Verdens beste tannlege

Tannlege: Nils Kristian Langhelle Skrevet

Har gått til Nils i flere år og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Det er tydlig han ønsker det beste for sine pasienter. Han setter sine pasienter først, og har prioritert meg i nødssituasjoner. Han lytter, tar seg god tid og forklarer på en enkel og fin måte før han utfører arbeidet. Dette gjør det til noen veldig behagelige opplevelser. Føler meg like godt ivaretatt hver gang jeg går dit.
På toppen av det hele er han en ekstremt hyggelig person:)
Anbefales på det sterkeste!

Grundig og behagelig

Tannlege: Nils Kristian Langhelle Skrevet

Her vært min tannlegen i 2-3 år. Opplever ham som meget grundig og samvittighetsfull. Tar seg nødvendig tid til å forklare/orientere. Hyggelig som menneske. Meget fornøyd med arbeidet han gjør.

Trygg og proff

Tannlege: Kristin Tellenes Skrevet

Er veldig fornøyd med Kristin. Hun er proff, forklarer hva hun gjør og har et behagelig vesen.

Jeg har svake tenner og har tidligere følt meg anklaget av andre tannleger, dette er ikke tilfelle hos Kristin.

Veldig god tannlege

Tannlege: Kristin Tellenes Skrevet

Kristin Tellenes er meget dyktig og har godt utstyr og gode assistenter omkring seg. Hun er tydelig på hva hun vil anbefale å gjøre på tennene mine, men lytter også til mine synspunkter. Minst like viktig er det at Tellenes er meget fingernem og nøyaktig. For mye av tannlegens arbeid er håndverk, som krever stø hånd og stor presisjon. Å sette krone på tre skrøpelige tenner er en komplisert prosess, men hos Tellenes gikk dette helt problemfritt, og resultatet ble perfekt.

Skal jeg lete etter noe negativt finner jeg ikke annet enn en dårlig nakkestøtte på den ene tannlegestolen!