Valentinlyst Tannlegekontor

Valentinlyst Tannlegekontor holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Valentinlyst Tannlegekontor

Smilende dyktig

Tannlege: Heidi Dalåmo Skrevet

Heidi er en sprudlende og dyktig tannlege som får opp humøret mens du sitter i stolen. Hun husker gjerne hva vi snakket om i fjor.

Meget dyktig tannlege med god humor

Tannlege: Thomas Hartnell Nordmark Skrevet

Trakk en visdomstann hos Thomas, og alt gikk knirkefritt! Han er utrolig dyktig og flink til å forklare hva han gjør, noe jeg synes er beroligende. I tillegg er han humoristisk og omsorgsfull :)

Dyktig og omtenksom

Tannlege: Thomas Hartnell Nordmark Skrevet

Har gjort mye hos denne tannlegen. Bl.a. tatt to visdomstenner. Han er veldig omtenksom og opptatt av pasienten. Den ene visdomstanna var en skikkelig stygg sak, som måtte kuttes opp i småbiter før de kom ut en etter en.... men opplevde det totalt sett som godt gjort.
Synes likevel han er litt overivrig til å anbefale nye inngrep, men dette styrer man jo til en viss grad selv.
Det viktigste for meg er at han er opptatt av mitt ve og vel mens han. Holder på.
Hyggelig kar!

Kompetent, trevlig och ett proffs på anestesi (smärtbedövning).

Tannlege: Heidi Dalåmo Skrevet

Som stor och stark svensk men med tandläkarrädsla och svår tandvärk hade jag förra veckan ångest när jag träffade tannlege Heidi Dalomå för en akutbehandling. Dessbättre visade det sig att jag hade stor flaks som fick kontakt med Hedi – hon gjorde en akut rensning av fyra rotkanaler i en kindtand (skall senare rotfyllas). Med sitt pedagogiska och trevliga bemötande ingav hon både lugn och förtroende. Med varsam hand gav hon anestesi (smärtbedövning) och de fyra sprutorna hade så god effekt att borrning och "rensning" gick nästan helt smärtfritt! När jag för många år sedan gjorde motsvarande ingrepp höll jag på att dö av smärta! Jag har därför t.o.m. dragit ur en tand på senare år för att jag inte ville uppleva samma smärta vid en rotfyllning igen. Heidi är ett proffs – jag hade önskat att hon kunde vara min ordinarie tannlege i Sverige men ni alla som har tandläkarrädsla här i Trøndelag - ta chansen och sök hennes hjälp!

Dyktig tannlege

Tannlege: Thomas Hartnell Nordmark Skrevet

Har vært til Nordmark flere ganger. Han virker meget flink, og er opptatt av at det ikke skal være noe smertefullt, tom. bedøvelsen er nesten så man ikke kjenner. Eneste minus var en gang jeg skulle fjerne visdomstann og det ble veldig dyrt.