Ty Tannklinikk

Ty Tannklinikk holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Ty Tannklinikk

Overpriset og uoversiktlig tannbehandling

Tannlege: Siri Ljøkjel Skrevet

Min erfaring var at jeg ikke fikk prisoverslag på hva tannbehandlingen totalt ville koste meg, og jeg betalte hver gang uten helt å vite og derfor også manglet oversikt som jeg vanligvis pleier å få. Videre ble det ikke gitt tilstrekkelig informasjon om prisene heller, og totalsummen på tannbehandlingene var høy og over hva jeg er vant til å betale. Det jeg la igjen av penger her var nemlig mye mer enn tilsvarende tannbehandlinger andre steder, og jeg mener derfor at dette var en kostbar tannlege. Ettersom at jeg ikke så at den høye prislappen kunne forsvares i slikt som for eksempel spesialkompetanse, god oppfølging eller kundeservice, gikk veien videre til en annen klinikk og en annen tannlege. Det er jeg fornøyd med at jeg gjorde.

Helt topp

Tannlege: Andreas Göran Severin Skrevet

Hyggelig mottakelse. Spør alltid hvordan det står til meg meg og tennene.
Kommer ikke på noe som kan bli bedre.

kan bli bedre på informasjon

Tannlege: Bjørn Einar Eliassen Skrevet

Veldig misfornøyd med manglende informasjon om min tannkjøttsykdom. Når jeg tar opp dette får jeg beskjed om at jeg har fått informasjonen, noe jeg ikke har. Når jeg sier jeg må tenke over den informasjonen jeg får, så belaster han meg kr 1.600,- for bare 5 minutters prat. Har gått her i mange år, Bjørn Einar er sikkert dyktig, men noe hardhendt tannlege og som sagt dårlig på å informere om behandling, priser og alternativer.

Veldig fornøyd

Tannlege: Bjørn Einar Eliassen Skrevet

Fornøyd med behandlingen og for instrukser på forebyggende tannpleie, effektiv og trivelig. Blir å komme tilbake.

Profesjonell til fingerspissene, har min fulle tillit.

Tannlege: Bjørn Einar Eliassen Skrevet

Jeg har vært pasient hos Eliassen i mange år, jeg kom til ham etter at min forrige tannlege endret til spesialist i kjeveortopedi. Den første behandlingen var en rotfylling som forløp helt utmerket. Mine eneste problemer var, og er, smerter i kjevemuskulaturen ved langvarig gaping! Dette kan ingen tannlege gjøre noe med :-)
Bjørn Einar Eliassen inngir stor tillit, han er åpenbart en svært dyktig tannlege, har et behagelig vesen med en lun humor. Eliassen er flink til å gi råd om tannhelse, og jeg anbefaler ham uten noen reservasjoner. Du finner muligens billigere tannleger, jeg har ikke foretatt noen undersøkelser på dette feltet. Når det gjelder leger og tannleger, er min tillit til behandleren alfa og omega. Det er alltid kvalitet som lønner seg i lengden.