Tannlegene i tredje

Olav Tryggvasons gate 24 7011 Trondheim
Tannlegene i tredje holder til i Trondheim

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegene i tredje

Profesjonell til fingerspissene, har min fulle tillit.

Tannlege: Bjørn Einar Eliassen Skrevet

Jeg har vært pasient hos Eliassen i mange år, jeg kom til ham etter at min forrige tannlege endret til spesialist i kjeveortopedi. Den første behandlingen var en rotfylling som forløp helt utmerket. Mine eneste problemer var, og er, smerter i kjevemuskulaturen ved langvarig gaping! Dette kan ingen tannlege gjøre noe med :-)
Bjørn Einar Eliassen inngir stor tillit, han er åpenbart en svært dyktig tannlege, har et behagelig vesen med en lun humor. Eliassen er flink til å gi råd om tannhelse, og jeg anbefaler ham uten noen reservasjoner. Du finner muligens billigere tannleger, jeg har ikke foretatt noen undersøkelser på dette feltet. Når det gjelder leger og tannleger, er min tillit til behandleren alfa og omega. Det er alltid kvalitet som lønner seg i lengden.

En veldig flink tannlege

Tannlege: Bjørn Einar Eliassen Skrevet

Jeg har gått hos Eliassen siden 94/95 og har fra første stund av vært så fornøyd. Slitt med tannlegeskrekk så lenge jeg kan huske, noe jeg fortalte med en gang. Han er rolig, behagelig og forklarer alt nøye hva han skal gjøre. Hvis noe gjør vondt så har jeg fått beskjed om å si fra, stoppe litt eller evt få bedøvelse.
Jeg flyttet fra Trondheim i 2006, undersøkte muligheten for å komme inn tannlege her jeg bor nå. "Heldigvis" var det ganske umulig, noe jeg egentlig er glad for. Selv om jeg ikke er "kurert" for tannlegeskrekken, kunne ikke tenkt meg en annen tannlege. Takk for at jeg er blitt mye tryggere i tannlegestolen.

Unnvikende!

Tannlege: Leif Henrik Borge Olsen Skrevet

Kan bli veldig mye bedre på kundbehandling.
Må ta pasientene mere seriøst.
Må send sms før behandling,ikke etter.

Herlig tannlege

Tannlege: Anne Kathrine Lehn Skrevet

Alltid glad og synger til pasienten. Jager vekk tannlegeskrekk. Hensynsfull, praktisk og gjør det hun må.

Meget trivelig tannlege.

Tannlege: Anne Kathrine Lehn Skrevet

Anne Kathrine er flink og dyktig og hyggelig tannlege har snart gått til henne i 30 år kan anbefale henne.