Ty Tannklinikk

Ty Tannklinikk holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Ty Tannklinikk

Veldig bra tannlege

Tannlege: Anne Kathrine Lehn Skrevet

Har hatt Lehn som tannlege i 10 år og har bare positive erfaringer. Faglig flink og tar seg tid til å forklare. Blid, hyggelig og proff. Kan spesielt anbefale henne til personer med tannlegeskrekk.

Endelig en positiv tannlegeopplevelse!

Tannlege: Bjørn Einar Eliassen Skrevet

Før jeg begynte hos Bjørn Einar, hadde jeg aldri opplevd å føle meg respektert og behandlet som en voksen av en tannlege. Riktignok påpeker han iblant at jeg bruker snus, men han "shamer" meg aldri. I motsetning til tidligere tannleger gir han meg også munnhygienetips som jeg kan bruke - tidligere tannleger maste om tanntråd, uten å vise forståelse for at det er vanskelig med streng på baksiden av tennene; og uten å vise hvordan man bør bruke tanntråd o.l. Ellers er han svært dyktig, har en passelig dose humor, og behandlingen er mindre smertefull enn tidligere.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Anne Kathrine Lehn Skrevet

Flink, hyggelig, og faglig svært sterk. Gått hos henne I snart 20 år. Alltid tid til å kommunisere med pasienten.

Best i verden

Tannlege: Anne Kathrine Lehn Skrevet

Anne er den beste tannlegen jeg har hatt. Dyktig i faget sitt og alltid koselig å se henne. Ingen tannlegeskrekk etter å ha hatt henne som tannlege i mange år.

Også verdens triveligste assistent.

Levde opp til forventningene

Tannlege: Bjørn Einar Eliassen Skrevet

Jeg valgte Eliassen på grunn av anbefalinger fra familie. Han oppleves som effektiv og dyktig. Han er rask på å rekapitulere min historie når jeg kommer, og vet hva som skal gjøres. Jeg liker å få innsikt i hva han gjør og hvordan tilstanden i gapet er, og han formidler alltid dette på en god måte. Jeg kan ikke tenke meg at man kan få særlig bedre kvalitet på de vanlige tannhelsetjenestene enn dette. Jeg er ikke oppdatert på priser i markedet, men har ikke opplevd at prisene hos Eliassen er urimelige.