Tannlegene i Gyldenløvesgate DA

Tannlegene i Gyldenløvesgate DA holder til i Kristiansand

Siste vurderinger av Tannlegene i Gyldenløvesgate DA

Flink og hyggelig tannlege

Tannlege: Susanne Løvdahl Skrevet

Jeg fikk anbefalt dette tannlegesenteret, og fikk time hos Susanne da jeg ringte og bestilte. Susanne er hyggelig, positiv, grundig og effektiv. Hun forteller hva hun ser, og anbefaler videre oppfølging/ behandling når det er nødvendig. Jeg føler at jeg er i gode hender hos henne, og når jeg har blitt henvist til andre for videre behandling, har disse også vært flinke og ryddige. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd!

Susanne Løvdahl er utrolig! - Beste tannlegen i Kristiansand!

Tannlege: Susanne Løvdahl Skrevet

Jeg ble "mishandlet" av komunale tannleger som yngre, etter at fortanna knakk ved rota som 14 åring. Etter dette har jeg hatt intens tannlegeskrekk - men fikk via en kollega anbefalt Susanne Løvdahl.
Kort fortalt er skrekken borte etter noen besøk hos henne. Hun er hele tiden opptatt av hvordan du som pasient har det, og forklarer deg nøye alt som skjer. Og føler man ubehag, stopper hun med en gang, og finner alternative måter og gjøre behandlingen på. Jeg kan på det aller varmeste anbefale Susanne - tannlege skrekk eller ei:) Hun er også ryddig i forhold til økonomi - etter første undersøkelse forteller hun nøyaktig hvor mye det vil koste, og finner en løsning på hva som skal gjøres når, i forhold til hva som passer best for pasienten. Kan på det aller varmeste anbefale Susanne, du vil garantert ikke bli misfornøyd med verken pris eller behandling!

En meget dyktig og grundig tannlege

Tannlege: Susanne Hou Pedersen Skrevet

Liker ekstra godt at den lette og gode stemningen det er i mellom pasient og behandler.

Man føler virkelig at det har blitt gjort en skikkelig innsats for tannhelsen når man har vært hos henne.

Flink tannlege for oss med tannlegeskrekk

Tannlege: Lise Kromann Brauer Skrevet

Jeg ble henvist til dette tannlege kontoret i fra tannlegevakten på grunn. Hun forklarer hva hun skal gjøre, snakker alltid veldig rolig og forklarende. Følger godt med om det føles ubehagelig for meg som pasient. Får innkallinger årlig og blir bra fulgt opp. Føles fremdeles ubehagelig å komme inn med lydene og luktene, men er ihvertfall ikke så redd at jeg snur i døren lenger

Veldig fornøyd!!

Tannlege: Susanne Løvdahl Skrevet

Jeg liker ikke tannleger, så var viktig for meg å få en flink tannlege. Susanne er meget dyktig, forklarer nøye underveis og er veldig opptatt av at en skal ha det så behagelig som mulig. Anbelfales på det varmeste :)