Askimtannlege

Askimtannlege holder til i Indre Østfold

Siste vurderinger av Askimtannlege

Fantastisk tannlege

Tannlege: Ørjan Johansen Skrevet

Hyggelig tannlege som tar seg tid til å forklare tilstanden på tennene, hva som bør gjøres i nær tid og hva som bør gjøres frem i tid. Behagelig vesen som gjør at man slapper av i stolen, opplever han som dyktig faglig. Bare positive opplevelser hos denne tannlegen.

Fleksibel og bra

Tannlege: Ørjan Johansen Skrevet

Hyggelig tannlege.har grei pris og er fleksibel når du trenger hastetime og det varmt og godt inne på kontoret og venterommet

Hensynsfull og dyktig tannlege

Tannlege: Kari Jensine Ruud Skrevet

Kari er kjempeflink, effektiv og har god tid til å svare på spørsmål. Alltid hyggelig og interessert, samt tålmodig og veldig dyktig. Føler meg trygg og avslappet i stolen hos henne.

Trygg og dyktig tannlege.

Tannlege: Ørjan Johansen Skrevet

Kort oppsummert; Meget bra.
Han er lett å snakke med, og han gjør sitt ytterste for å tilrettelegge ting for pasientens beste. Svært hensynsfull og dyktig. 👍🏻
Ros også til de andre som jobber der. Effektive og hyggelige.

Stresset og irritert

Tannlege: Kari Jensine Ruud Skrevet

Jeg har vært hos denne tannlegen tre ganger og nå og hun gjør en grei jobb, men jeg kommer ikke til å gå til henne igjen, føler hun viser irritasjon over min tannlegeskrekk og virker stresset og kommer med ubehagelige kommentarer, trenger ikke det i tillegg til tannlegeskrekken, da blir opplevelsen mer ubehagelig enn nødvendig.