Kari Jensine Ruud

Kari Jensine Ruud er tannlege i Askim og Moss

Siste vurderinger av Kari Jensine Ruud

Fantastisk flink!

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Dette er den beste, mest varsomme og effektive tannlegen jeg noen gang har vært hos! Anbefales på det varmeste!

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Da jeg begynte å gå hos henne hadde jeg så tannlegeskrekk at jeg grein i stolen, hun har hjulpet på utrolig mye og er helt fantastisk flink!

Dyktig og empatisk tannlege

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Kan anbefale Kari til alle som både trenger en dyktig tannlege og de som har tannlegeskrekk. Utrolig god til å forklare hva hun gjør til enhver tid og flink til å se hvordan pasienten har det!

Imøtekommende og hjelpsom.

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Flink til å fortelle meg hva jeg trenger og hva jeg ikke behøver å bruke penger på.Føler meg godt ivaretatt og prisen er rimelig når jeg sammenligner med andre tannleger.Sparte tusenvis av kr.og er veldig fornøyd med jobben.å

Veldig flink tannlege

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Dette er en tannlege som jeg kan anbefale til alle. Jeg har bare gode erfaringer fra Kari, og er heldig som har henne som min tannlege.

Blir alltid hyggelig mottatt av en blid og behagelig tannlege

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Har alltid fått rask time når det har vært behov for snarlig behandling. Virker som hun er meget dyktig, og har gode råd om hva jeg som pasient bør forta meg for selv å forebygge.

Meget dyktig

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Jeg opplever tannlegen som ærlig og rett frem. Ser an tilstanden til tennene mine over tid i stedet for å rette på noe som kanskje/kanskje ikke utvikler seg negativt

Dyktig og omsorgsfull!

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Rett og slett fornøyd! Kan anbefales til alle som er litt engstelige for å ta et besøk hos tannlegen!

Flink i sitt fag !

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Flink, faglig dyktig. Hyggelig - tar hensyn til pasienten. Også når det gjelder smerter.Gir gode råd og tips !

Skeptisk!

Klinikk: Askimtannlege Skrevet

Slitt venteværelse, hvor skal man henge yttertøyet da?
Litt stresset tannlege, kunne også spandert på seg en ny undersøkelses lampe, som forøvrig virket og virket ikke :-)
Koselig dame, men jeg tror ikke det blir flere besøk, beklager!

Meget dyktig tannlege

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med at jeg har fått komme til Kari jensine Ruud . Veldig avslappet og svært dyktig tannlege som kan anbefales på det varmeste . Virker også oppriktig interessert i hvordan det går i ettertid av tannlegebesøket .

Effektiv, dyktig, godt miljø

Klinikk: Askimtannlege Skrevet

Jeg har hatt massiv tannlege- og sprøyteskrekk hele livet, men har nettopp gjennomført full behandling hos Kari Ruud: 6 store plomber og tre trukne tenner, inkludert fjerning av noen gamle, råtne røtter. Helt problemfritt takket være premedisinering og en usedvanlig dyktig og rask tannlege. Jeg synes det var ganske dyrt, men jeg har for første gang i mitt liv bedt om å bli innkalt til kontroll årlig. Kontorene/behandlingsrommene er hyggelige og staben helt topp.