Bryggeriet Legesenter

Telefonnummer61 25 48 7061 25 48 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Elvegata 19 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av Bryggeriet Legesenter

Useriøs lege.

Lege: Håvard Mæland Skrevet

Anbefaler overhode ikke Mæland til andre. Makan til frekk og arrogant lege skal man lete lenge etter. Tar ikke pasient på alvor for og sende til ny utredning. Totalt påvirket av en journal og utredning som er gjort for 20 år siden. Glad jeg bytta til en annen seriøs lege.

Kunnskapsrik og effektiv

Lege: Håvard Mæland Skrevet

Kun vært hos 1 gang og fikk et godt inntrykk. Han var flink til å undersøke og kom raskt frem til en konklusjon om det underliggende problemet.

Liten evne til å lytte.

Lege: Steinar Kuvås Grue Skrevet

Virker lite interessert i å lytte til pasienten. Fremstår som forutinntatt og virker som han har bestemt seg for diagnosen før han har undersøkt pasienten. Har byttet fastlege.

Akuttime

Lege: Håvard Mæland Skrevet

Var hos Mæland på akuttime pga. mageproblemer. Han var effektiv, tok meg seriøst og spurte spørsmål som kunne utelukke en mer alvorlig sykdom.

Har ikke han som fastlege, men mitt korte inntrykk var at han var en dyktig lege som tar pasienten seriøst.

Lege som lytter

Lege: Birgitte Henriksen Gryting Skrevet

Birgitte er en veldig dyktig lege, hun lytter, husker meg igjen fra time til time, får meg til å føle meg sett og hørt. Stresser ikke igjennom timen, men er effektiv. Jeg er veldig fornøyd!