Bryggeriet Legesenter

Telefonnummer61 25 48 7061 25 48 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Elvegata 19 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av Bryggeriet Legesenter

Akuttime

Lege: Håvard Mæland Skrevet

Var hos Mæland på akuttime pga. mageproblemer. Han var effektiv, tok meg seriøst og spurte spørsmål som kunne utelukke en mer alvorlig sykdom.

Har ikke han som fastlege, men mitt korte inntrykk var at han var en dyktig lege som tar pasienten seriøst.

Lege som lytter

Lege: Birgitte Henriksen Gryting Skrevet

Birgitte er en veldig dyktig lege, hun lytter, husker meg igjen fra time til time, får meg til å føle meg sett og hørt. Stresser ikke igjennom timen, men er effektiv. Jeg er veldig fornøyd!

Beste fastlegen jeg har hatt!

Lege: Birgitte Henriksen Gryting Skrevet

Jeg opplever dr. Gryting som imøtekommende, blid og faglig dyktig, og jeg føler meg alltid godt ivaretatt og sett ved konsultasjon.

Seriøs og interessert

Lege: Håvard Mæland Skrevet

Byttet til Mæland da jeg lenge følte at fastlegen jeg hadde ikke tok meg seriøst. Har vært mye hos lege de siste årene, og blodprøvene kunne ikke gi legen noe entydig svar. Jeg er aktiv og prøver å sette meg inn i egen tilstand/prøveresultater for å spille på lag med legen slik at vi kan komme til bunns i problemet. Forhenværende lege var fullstendig arrogant ovenfor mine tanker og forslag. Hos Håvard føler jeg at jeg blir møtt med forståelse og interesse. Han lytter interessert når jeg forklarer problemet, undersøker det som skal undersøkes på kroppen, deretter prøver han å finne mer info ved hjelp av sine verktøy/datasystemer. Jeg opplever ham som en effektiv, seriøs og tillitsvekkende lege. Det er i allefall en ny verden for meg å bli trodd/hørt.
I tillegg slipper man å sitte å vente 1 time for å komme inn, samt at det sjelden er telefonkø.
Det kunne vært lettere om dro lettere på smilebåndet, men jeg ville ikke byttet det ut med seriøsiteten hans.

Profesjonell

Lege: Håvard Mæland Skrevet

Litt alvorlig, men fokusert og lyttende. Grundig og innstilt på å løse utfordringen, ev via annen ekspertise og nødvendige undersøkelser. Etter flere tiår med kroniske smerter fikk han som min nye fastlege initiert helt andre typer undersøkelser som ga nye behandlingsformer og gode resultater. Anbefales!